عضو فراکسیون نمایندگان ولایی:

آمریکا چاره‌ای جز ترک منطقه ندارد

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: با وجود اینکه نیرو‌های نظامی و ناو‌های آمریکا در منطقه هستند، اما این کشور چاره‌ای جز ترک منطقه ندارد.
کد خبر: ۳۸۰۷۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ - 22January 2020

آمریکا چاره‌ای جز ترک منطقه نداردبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «اسدالله قره‌خانی آلوستانی» در گفت‌وگویی، در خصوص خروج آمریکا از منطقه، اظهار داشت: یکی از آرمان‌های اصلی سردار سلیمانی این بود که آمریکا از منطقه اخراج شود و خاورمیانه را ترک کند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: عامل تمام فتنه‎‌ها، درگیری‌ها و اختلاف افکنی‌هایی که در منطقه شاهد هستیم، آمریکا بوده و عامل اصلی تمام ناآرامی‌های خاورمیانه شیطان بزرگ است.

وی با اشاره به کارنامه درخشان سردار سلیمانی برای مبارزه با تروریست‌ها، افزود: سردار سلیمانی در زمان حیات مبارک خویش، اقدامات مهمی را در راستای مقابله با داعش انجام دادند.

قره‌خانی با بیان این که آمریکایی‌ها داعش و النصره را به وجود آوردند تا به اهدافشان برسند و ماندنشان در منطقه را توجیه کنند، زیرا با وجود این گروه‌های تروریستی است که آمریکا می‌تواند خود را منجی مردم منطقه نشان دهد، ادامه داد: سردار سلیمانی همه گروه‌های تروریستی را شکست داد و نابود کرد، به همین جهت، دشمنان امنیت منطقه که همان به وجود آورندگان داعش و النصره بودند را ناکام گذاشت و آن‌ها به ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی دست زدند.

نماینده مردم علی‌آباد کتول در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا در منطقه خاورمیانه باقی مانده بود، اما خون پربرکت سردار سلیمانی سبب می‌شود تا شیطان بزرگ از منطقه خارج شود، زیرا دیگر جرات باقی ماندن ندارد.

وی افزود: با وجود اینکه نیرو‌های نظامی و ناو‌های آمریکا در منطقه هستند، اما این کشور چاره‌ای جز ترک منطقه ندارد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مصادیق انتقام شهادت سردار سلیمانی رفتن آمریکا از منطقه است و این راهبرد مهم ایران است، بقیه کشور‌ها نیز چنین راهبردی دارند، زیرا جهان دیگر تاب حضور آمریکا در خاورمیانه را ندارد و همه کشور‌های منطقه نیز باید موضع خود را به صورت و شفاف در این قضیه بیان کند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار