امام جمعه بروجرد:

حفظ وحدت و همدلی راه مقابله با توطئه‌های دشمنان است

حجت الاسلام «علی حسینی» گفت: حفظ وحدت، همدلی و نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار و مقاومت مهم‌ترین راه مقابله با توطئه‌های دشمنان است.
کد خبر: ۳۸۰۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲ - 22January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت الاسلام «علی حسینی» امام جمعه بروجرد امروز (2 بهمن) در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر، اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی فرصتی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

امام جمعه بروجرد همچنین با بیان اینکه دهه فجر انقلاب فرصت تبیین اهداف و آرمان های انقلاب است، افزود: تقویت خدمت رسانی به مناطق محروم از دیگر اموری است که در طول دهه فجر باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران ثمره خون هزاران شهید است، افزود: حفظ وحدت، همدلی و نهادینه سازی فرهنگ ایثار و مقاومت مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان امروز با اقتدار در منطقه خاورمیانه و جهان اسلام می درخشد.

وی افزود: ارائه خدمات ویژه در مناطق محروم و راه اندازی میزهای خدمت در این مناطق از اموری است که باید در برنامه ریزی های ویژه دهه فجر انقلاب باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام حسینی اذعان داشت: راه اندازی میز خدمت در مناطق محروم بستری برای رفع مشکلات مردم و تقویت خدمت رسانی است.

وی با اشاره به ضرورت اهمیت بیان دستاوردهای انقلاب برای مردم، افزود: در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی ایران خدمات خوبی به مردم ارائه داده و گام های مهمی در راستای محرومیت زدایی در کشور برداشته است.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه دشمنان تلاش می کنند با سیاه نمایی مردم را از اهداف و آرام های انقلاب جدا کنند، افزود: حضور پرشور و حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکم ملت به توطئه های دشمنان است.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اهمیت حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، گفت: با توجه به شرایط حساس منطقه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال باید نسبت به سال‌های گذشته با شکوه تر برگزار شود.

حجت الاسلام حسنی افزود: مردم ایران با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن به جهانیان ثابت خواهند کرد که  همچنان پشتیبان انقلاب اسلامی هستند.

پایان پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار