حجت‌الاسلام صنعت‌پور در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

شهادت سردار سلیمانی نقطه عطفی برای جبهه مقاومت است

رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش با بیان اینکه دشمنان توان مقابله مستقیم با سردار سلیمانی را نداشتند، گفت: بی‌تردید شهادت سردار سلیمانی به‌عنوان نقطه عطفی برای جبهه مقاومت محسوب می‌شود.
کد خبر: ۳۸۰۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۹ - 23January 2020

حجت‌الاسلام «حسین صنعت‌پور امیری»حجت‌الاسلام «حسین صنعت‌پور امیری» رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در خصوص سپهبد شهید قاسم سلیمانی اظهار داشت: دشمن با ترور سردار سلیمانی در حقیقت ضعف و زبونی خود را نشان داد؛ چراکه آنان در جبهه‌های نبرد حریف سرداران اسلام نیستند و مجبورند با ترور به اهداف شوم خود دست یابند.

وی با اشاره به برگزاری مراسم با شکوه تشییع پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی و یارانش گفت: شهادت ایشان سبب شد تا وحدت، همدلی و انسجام عمیقی در میان ملت به وجود آید و این واقعه حتی پاسخ بسیاری از شبهادت در حوزه جریان مقاومت را نیز به مردم داد و چه بسا هموطنانی که نسبت به دشمنی آمریکا علیه ایران تردید داشتند و این اقدام ناجوانمردانه سبب شد تا مردم به عمق این دشمنی و رذالت‌ها پی ببرند.

حجت‌الاسلام صنعت‌پور با بیان اینکه جریان مقاومت با شهادت سردار سلیمانی متوقف نخواهد شد، گفت: یقین بدانید که شهادت این مرد بزرگ و جهادگر وارسته نقطه عطفی برای جبهه مقاومت خواهد شد و خون ایشان و همرزمانش به ثمر خواهد نشست و موجب تقویت جریان مقاومت در رسیدن و پیشبرد اهداف خواهد شد.

وی ادامه داد: اینکه امروز جوانان این مرز و بوم علاقه‌مند حضور در عرصه‌های مقابله با جبهه کفر هستند و برای دفاع از حرم اعلام آمادگی می‌کنند، همه به برکت خون شهدا و فرماندهان مخلصی همچون حاج قاسم سلیمانی است که عمرشان را در راه جهاد صرف کردند.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش با بیان اینکه سپهبد شهید قاسم سلیمانی به عنوان یک الگو مطرح است، افزود: در ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز چهره‌هایی شبیه به شهید سلیمانی حضور داشتند که به شهادت رسیدند؛ مانند شهید بابایی، شهید صیاد شیرازی و دیگر شهدایی که از این دنیای فانی بریده بوده و تعلق خاطری به زخارف و القاب و انتصابات دنیایی نداشتند و غرق در خدا بودند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار