فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بردسکن خبر داد؛

افتتاح 60 پروژه عمرانی و ورزشی در دهه فجر

سرهنگ «علیرضا جنیدی» از افتتاح 60 پروژه عمرانی و ورزشی که توسط ناحیه مقاومت بسیج بردسکن اجرا شده، در دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۳۸۰۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳ - 22January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌­پرس از بردسکن، جلسه ستاد هماهنگی و برنامه‌ریزی دهه فجر شهرستان «بردسکن» امروز در  فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار «علیرضا جنیدی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بردسکن در این نشست ضمن تشکر از مسئولان محلی در برگزاری ویژه‌ برنامه‌های پاسداشت فرمانده جبهه مقاومت، سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» اظهار داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با این تصور که انقلاب اسلامی چهل‌سالگی خود را نخواهد دید با اِعمال فشار به دنبال ساقط کردن نظام بودند، اما ایستادگی و پایمردی آحاد امت حزب‌الله این توطئه دشمن را نقش بر آب کرد.

وی به اهمیت انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی به جامعه اشاره کرد و افزود: خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی باید به مردم بیان شود تا ضمن تقویت روحیه انقلابی آحاد مردم، بتوانند با عمل جهادی در جهت توسعه میهن اسلامی­ گام بردارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بردسکن به تشریح برنامه‌­های سپاه بردسکن در دهه فجر پرداخت و گفت: در طول دهه مبارک فجر 60 برنامه عمرانی و ورزشی که توسط سپاه شهرستان به اجرا درآمده با حضور مسئولان استانی افتتاح خواهد شد.

جنیدی خاطر‌نشان کرد: اهدا 20 سری جهیزیه به نوعروسان، برگزاری ویژه‌برنامه آبروی محله، ارائه خدمات پزشکی در مناطق محروم، واکسیناسیون رایگان دام‌­ها، برگزاری مسابقات بومی و محلی، پیاده‌روی خانوادگی، سرکشی از خانواده‌های شهدا از برنامه‌های پیش­‌بینی شده سپاه بردسکن در دهه فجر سال جاری است.

 وی ادامه داد: همایش پرچم‌داران گام اول و طلایه‌داران گام دوم انقلاب نیز در شب ۲۲ بهمن در بردسکن برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بردسکن در پایان، حضور پرشور اقشار مختلف مردم را در ویژه‌برنامه‌های دهه فجر تجدید میثاق با آرمان­‌های امام (ره) و شهدای والامقام و تجدید بیعت با ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌­ای دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار