مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی عنوان کرد؛

ضرورت حفظ پویایی بسیج/ سردار شهید سلیمانی تحقق‌بخش عینی بسیج جهان اسلام است

سردار «حسینعلی یوسفعلی­‌زاده» گفت: بسیج باید بیش‌ازپیش نمود داشته باشد و پویایی این تشکل مردمی حفظ شود تا بتوان با توطئه‌­های دشمنان و ایادی داخلی آن مقابله کرد.
کد خبر: ۳۸۰۷۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸ - 22January 2020

ضرورت حفظ پویایی بسیج/ سردار شهید سلیمانی تحقق‌بخش عینی بسیج جهان اسلامبه گزارش خبرنگار دفاع­‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌­زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش­‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در جمع کارکنان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان «خواف» و بسیجیان این شهرستان با اشاره به استمرار برکات بسیج در حرکت انقلاب اسلامی اظهار داشت: مکتب بسیج در دوران معاصر با مجاهدت­‌های سردار شهید سلیمانی تداوم پیدا کرد.

وی افزود: امام خمینی (ره) آغازگر حرکت بسیج جهان اسلام بودند و در ادامه رهبر فرزانه انقلاب با دقت و تیزبینی این حرکت را استمرار بخشیدند و فرمانده جبهه مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تحقق‌بخش عینی و عملیاتی بسیج جهان اسلام شد.

این مسئول در ادامه به برکات وجودی سیدالشهدای مقاومت اشاره کرد و ابراز داشت: شهید سلیمانی بیشتر از آنکه در دوران حیات پربرکت خود مؤثر و پیروزی‌آفرین بود با شهادت خود فتح و پیروزی را نصیب جبهه حق خواهد کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس تصریح کرد: حرکتی که امام خمینی (ره) 41 سال پیش آغاز کردند در گام دوم باید پیش‌روندگی خود را در داخل کشور ادامه دهد.

یوسفعلی‌­زاده تأکید کرد: قطعاً آحاد امت حزب­‌الله برای 40 سال دوم انقلاب آماده‌­تر خواهند بود. مردم ایران اسلامی در گام دوم علاوه بر اینکه انقلاب را پیش می­‌برند و از جامعه اسلامی در برابر توطئه­ نفوذی­‌ها و نظام سلطه پاسداری می­‌کنند باید حرکت پیش‌برندگی انقلاب اسلامی را به‌صورت جدی دنبال کنند.

این مسئول با تأکید بر اینکه اقدامات جمهوری اسلامی حق­‌طلبانه و دشمن‌ستیز ادامه داد: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی باید با تلاش و مجاهدت، زمینه پیش‌برندگی را برای سایر حکومت­‌های اسلامی منطقه فراهم آوردند تا آن‌ها نیز به اهداف خود دست پیدا کنند.  

وی در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت نقش بسیج در تداوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: بسیج باید بیش‌ازپیش نمود داشته باشد و پویایی این تشکل مردمی حفظ شود تا بتواند با توطئه­‌های دشمنان و ایادی داخلی آن مقابله کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش­‌های دفاع مقدس در پایان با تأکید بر اینکه باید روحیه خودباوری را در خود تقویت کنیم، گفت: دشمن برای ساقط کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره به دنبال ایجاد فتنه در کشور و اعمال فشار بر امت حزب‌الله است؛ بر همین اساس بسیج باید با ظرفیتی که در اختیار دارد و با استفاده از روش­‌های جدید، در برابر دشمن سدی را ایجاد کند که ایران اسلامی را در برابر دسیسه­‌های دشمن مصون کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار