یادواره شهدای شهرک هوانیروز کرمان برگزار شد

یادواره شهدای محله و گرامی‌داشت شهید سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» با روایت‌گری مادر بزرگوار شهید «علیرضا اختراعی» در مسجد معین شهرک هوانیروز کرمان برگزار شد.
کد خبر: ۳۸۰۷۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷ - 23January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، یادواره شهدای محله و گرامی‌داشت سپهبد حاج «قاسم سیلمانی» با روایت‌گری مادر بزرگوار شهید جاویدالاثر «علیرضا اختراعی» در مسجد معین شهرک هوانیروز کرمان برگزار شد.

در این مراسم «شوکت مشرف‌زاده» مادر بزرگوار شهید جاوید‌الاثر «علیرضا اختراعی» به بیان خاطراتی از فرزند شهیدش پرداخت و گفت: آخرین باری که علیرضا رفت جبهه مجروح شده بود و به او اصرار کردم پدرت بیماری قلبی دارد و من کس دیگری ندارم که مواظبمان باشد، شما در کرمان بمان، هم به ما کمک می‌کنید و هم در پشت جبهه در خدمت اسلام هستی؛ علیرضا در جواب من گفت: مادر خدا را شکر شما سلامتید، من در جبهه کار مهمتری دارم که باید انجام دهم.

یادواره شهدای محله در شهرک هوانیروز کرمان برگزار شد///در حال ویرایش

وی ادامه داد: وقتی از پسرم سئوال کردم کار مهمت چیست و شما در جبهه کدام قسمت مستقر هستید، هیچ صحبتی نمی‌کرد و فقط می‌خندید و ما را دلجویی می‌داد.

شوکت مشرف‌زاده در ادامه نیز به ذکر خاطراتی از سپهبد حاج قاسم سلیمانی پرداخت و گفت: ایشان با اینکه مشغله کاری بسیار داشتند، در تکریم و دیدار کردن با خانواده شهدا غافل نمی‌شد و همانند خانواده خودشان، خانواده شهدا را مورد محبت قرار می‌داد.

یادواره شهدای محله در شهرک هوانیروز کرمان برگزار شد///در حال ویرایش

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی بیش از 40 سال به اسلام خدمت کرد و استراحت و آرامش نداشت و این یک درس و الگو برای ما مردم ایران است که باید قدردان ایشان باشیم، افزود: ما سپهبد حاج قاسم سلیمانی را از دست نداده‌‎ایم، زیرا با شهادت و با ریختن قطره قطره خون ایشان جوانانی بسیاری رشد و پرورش پیدا خواهند کرد.

این مراسم با پرده‌خوانی با موضوع دفاع مقدس و روایت‌گری همراه بود و در پایان از مادر بزرگوار شهید جاوید الاثر «علیرضا اختراعی» تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها