مسئول دفتر مشارکت زنان در دفاع مقدس سمنان خبر داد؛

انتشار فراخوان مسابقه «لبیک» خاص سلاله‌ها در سمنان

«زینب سلطانی» گفت: فراخوان مسابقه «لبیک» خاص سلاله‌ها (نوادگان شهدا) در مدارس سطح استان سمنان توزیع شد.
کد خبر: ۳۸۰۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸ - 23January 2020

«زینب سلطانی» مسئول دفتر مشارکت زنان در دفاع مقدس استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در سمنان اظهار داشت: مسابقه «لبیک» خاص سلاله‌ها (نوادگان شهدا) در راستای نشر آرمان‌ها و ارزش‌‎های دفاع مقدس میان نسل چهارم انقلاب اسلامی به‌عنوان نسلی که می‌توانند عهده‌دار نقش‌هایی برجسته در آینده ایران اسلامی باشند، در سطح استان سمنان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: آموزش نوجوانان و دانش‌آموزان در راستای تعمیق باورهای انقلابی و نهادینه کردن ارزش‌های دفاع مقدس از طریق ارتباط گیری و آشنا کردن آنان با سیره شهدا از اهداف این طرح است.

سلطانی گفت: طرح سلاله‌ها با هدف آشنا کردن نسل چهارم انقلاب با رزمندگان و شهدای دفاع مقدس اجرا خواهد شد و  دانش آموزان با پدربزرگان شهید، جانباز و رزمنده خود آشنا شده و از آنان تجلیل می‌کنند.

وی افزود: برگزاری مسابقه «لبیک» در استان سمنان در دو بخش ادبی و هنری با موضوعات تهیه تراکت-پوستر یا بروشور، انشاء با موضوع پدر بزرگم که بود و چه کرد، روزنامه دیواری (طرح جابر)، داستانک، تهیه فیلم کوتاه، ساخت کلیپ، ساخت فتو کلیپ در بین دانش آموزان دو مقطع ابتدایی (پایه چهارم تا ششم) و متوسطه (هفتم تا دوازدهم) از نوادگان شهدای و با رویکرد شناساندن شهید به دوستان و همسالان برگزار خواهد شد.

انتشار فراخوان مسابقه « لبیک » خاص سلاله ها(نوادگان شهدا) در سمنان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار