مدیر کل امور عشایری استان کرمان در گفت‌گو با دفاع‌پرس خبر داد؛

برگزاری یادواره شهدای عشایر در جیرفت

«رضا نیکزادی» گفت: یادواره شهدای عشایر استان کرمان و گرامی‌داشت سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» با حضور مسئولین و مردم ولایت مدار در جیرفت برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۸۰۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲ - 23January 2020

«رضا نیکزادی» مدیر کل امور عشایری استان کرمان   برگزاری یادواره شهدای عشایر در جیرفت در گفتگو با خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، اظهار داشت: امروز یادواره 1200 شهید عشایر در جیرفت برگزار می‌شود.

وی به هدف از برگزاری یادواره شهدا پرداخت و گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره این عزیزان و عمل کردن به سفارش‌ها و سیره شهدا، چراغ راه برای ما محسوب می‌شود.

رضا نیکزادی افزود: یکی دیگر از اهداف برگزاری یادواره‌ها این است که با معرفی شهدا، جوانان الگوهای واقعی خود را پیدا کرده و این مسئله مهم در زندگی آنها تاثیرگذار خواهد بود.

وی عنوان کرد: برگزاری یادواره شهدای عشایر در کرمان برکات دیگری نیز به دنبال داشت و آن خدمت‌رسانی به مردم محروم این قشر از جامعه است و محرومیت‌زدایی یکی از اهدافی است که  شهدا، دنبال می‌کردند.

نیکزادی با بیان خاطره‌ای از شهدای عشایر پرداخت و گفت: یکی از شهدای عشایر وصیت کرده بود که من را در منطقه عشایری و محل سکونت خود دفن کنید که مسئولین با سر زدن به مزار من و آمدن به این منطقه مشکلات شما را نیز حل خواهند کرد.

وی به بخشی از خدمات انجام شده در راستای برگزاری این یادواره پرداخت و گفت: تحت پوشش قراردادن خانواده‌های عشایر با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره)، راه‌سازی و هموار کردن جاده‌ها جهت رفت و آمدخانواده‌های عشایر، احداث 60 سرویس بهداشتی در محل سکونت خانواده‌های عشایر، خدمات دامپزشکی و ویزیت رایگان به این عزیزان از جمله کارهایی است که در حال انجام است و ان‌شاالله ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار