فرمانده سپاه عاشورا:

فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد

«سردار عابدین خرم» گفت: اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۳۸۰۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱ - 23January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «عابدین خرّم» فرمانده سپاه عاشورا امروز در پیامی تصویری به دومین رویداد ۴۸ ساعته تولیدات تخصصی فضای مجازی استان آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی بوده و یکی از ابعاد مهم فضای مجازی تولیدات تخصصی است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی از بعد معرفتی غنی برخوردار است، عنوان کرد: علی‌رغم این مساله اما در حوزه تخصصی ضعف‌های جدی وجود دارد و لذا این رویدادها برای کاهش ضعف‌ها و حرکت به سمت پیشرفت و تعالی در حوزه تخصصی است.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به اینکه این رویداد بستر ظهور و حضور نیروهای تخصصی انقلاب است، عنوان کرد: ما به عنوان سپاه و بسیج آماده حمایت و پشتیبانی از ورود همه جانبه و جدی بسیجیان، نیروهای انقلاب و معتقد به آرمان‌های انقلاب در حوزه‌های گیم، پویانمایی و نرم افزار و... هستیم تا حرف‌های جدی برای گفتن داشته باشند.

خاطرنشان می‌شود؛ این رویداد در محورهای گیم با موضوعات شهدای مقاومت و ملت مقاومت، پویا نمایی با موضوع "باید قوی شویم" و محور نرم افزار با موضوع "رونق تولید و‌ اقتصاد مقاومتی" به مدت دو روز در دانشکده معماری دانشگاه هنر اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها