عضو فراکسیون روحانیت مجلس:

زمان پایان استعمار واشنگتن در غرب آسیا فرا رسیده است

حجت‌الاسلام احمد سالک گفت: مقاومت ملت‌های مسلمان در برابر ظالمان موجب درهم شکستن و فروپاشی تار عنکبوت‌های استعمار شده است.
کد خبر: ۳۸۰۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳ - 23January 2020

زمان پایان استعمار واشنگتن در غرب آسیا فرا رسیده استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام احمد سالک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نظامیان ارتش تروریستی آمریکا طی چند مدت آینده مجبور به خروج از منطقه خواهند شد، اظهار داشت: متاسفانه بیش از 200 سال از استعمار انگلیس و آمریکا در منطقه می‌گذرد و در این میان منافع کشورهای مسلمان به دست این متجاوزان از بین رفته است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم و امت کشورهای اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی بیدار شدند، افزود: بر این اساس مقاومت و ایستادگی ملت های مسلمان در برابر ظالمان موجب درهم شکستن و فروپاشی تار عنکبوت های استعمار شد.

وی با توجه به اینکه آمریکایی‌ها در شرایط کنونی به این نتیجه رسیده‌اند که پس از هزینه میلیاردها دلار در خاورمیانه به اندازه کافی نتوانستند بهره ببرند، ادامه داد: پنتاگون با دلارهای نفتی داعش و طالبان را ایجاد کرد تا جنگ‌های نیابتی انجام دهند اما امروزه منفعتی برای آمریکا ایجاد نکرده‌اند.

این مقام مسوول با بیان اینکه ایالات متحده میلیاردها دلار از نفت منطقه را غارت کرده است، تصریح کرد: این مهم درحالیست که امروزه با ترور سردار رشید اسلام قاسم سلیمانی و همراهانش، دیگر جایی برای حضور آمریکایی‌ها در منطقه وجود ندارد؛ لذا بهای این اقدام ننگین‌شان، خروج بی‌قید و شرط و فوری از غرب آسیا است.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بر این اساس مشاهده می‌شود که طی چند روز گذشته سربازان زیادی از پایگاه‌های ایالات متحده در منطقه خارج شده‌اند زیرا به خوبی می‌دانند که در آینده‌ای نزدیک مجبور خواهند بود با آبروریزی منطقه را ترک کنند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار