برگزاری گردهمایی پیشکسوتان آموزش و پرورش خراسان رضوی در مشهد+تصاویر

نشست مسئولین آموزش و پرورش خراسان رضوی در دوران دفاع مقدس امروز در مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۳۸۰۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶ - 23January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌­پرس از مشهد، گردهمایی مدیران و مسئولین اداره‌­کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی در دوران دفاع مقدس با هدف تبیین پرداختن به نقش این اداره‌­کل در دفاع مقدس و انعکاس آن در دانشنامه استانی امروز در مجتمع امام علی (ع) مشهد برگزار شد.

در ابتدای این نشست «حسین شادکام» معاون هماهنگی اداره­‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در سخنانی ضمن ارائه آمار از حضور فرهنگیان و دانش آموزان در دفاع مقدس، به نقش جامعه فرهنگی استان در این حماسه عظیم پرداخت. وی با بیان خاطراتی از شهید «نورالله کاظمیان» از شهدای آموزش و پرورش استان و فرمانده پشتیبانی محور مقداد یاد و خاطره این شهید والامقام را گرامی داشت.

در ادامه این نشست، سردار سرتیپ دوم پاسدار «اکبر نجاتی» مشاور رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس با بیان خاطراتی به حضور دانش آموزان مشهدی در دفاع مقدس پرداخت.

وی در سخنانی انعکاس نقش جامعه فرهنگیان استان را در دانشنامه استانی دفاع مقدس ضروری دانست و بر تلاش پیشکسوتان آموزش و پرورش استان برای تحقق این مهم تأکید کرد.

سید «نعمت‌­الله سجادی» معاون ارشد مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش­‌های دفاع مقدس خراسان رضوی نیز در این نشست به ارائه طرح دانشنامه استانی دفاع مقدس پرداخت و در ادامه اهداف و ساختار آن را تشریح کرد.

وی در پایان سخنانش از پیشکسوتان آموزش و پرورش استان دعوت کرد تا با گروه مصاحبه تاریخ شفاهی جهت احصاء نقش فرهنگیان در دفاع مقدس همکاری داشته باشند تا در اولین جلد دانشنامه استانی دفاع مقدس که در سوم خرداد سال آینده رونمایی خواهد شد به آن پرداخته شود.

در این مراسم از خانواده شهید «نورالله کاظمیان» تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار