معاون قضایی دادستان کل کشور:

قوانین مزاحم کمر تولیدکننده را خرد می‌کند

«سعید عمرانی» گفت: امروز تعدادی از بنگاه‌های تولیدی کشور به دلایل مختلف درحال افول هستند؛ لذا لازم است، سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند قوانین مزاحم را در موضوع رونق تولید بردارید، را بیش از پیش اجرا کنیم.
کد خبر: ۳۸۰۸۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶ - 23January 2020

قوانین مزاحم کمر تولیدکننده را خرد می‌کندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «سعید عمرانی» معاون قضایی دادستان کل کشور، امروز (پنج‌شنبه) در گردهمایی بسیجیان «شستا»، وی با بیان اینکه امروز بزرگ‌ترین جنگ، جنگ اقتصادی است، اظهار داشت: امروز تعدادی از بنگاه‌های تولیدی کشور به دلایل مختلف در حال افول هستند و این لازم می‌دارد که سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند قوانین مزاحم را در موضوع رونق تولید بردارید، را بیش از پیش اجرا کنیم.

وی افزود: این قوانین دارد کمر تولیدکننده را خرد می‌کند و اجحافی که خواسته و ناخواسته از ارگان‌های مختلف کشور به تولیدکنندگان می‌شود، باعث می‌شود که آن‌ها نتوانند حقوق کارگران خود را تامین کنند و این موضوع موجب تعطیلی آن بنگاه‌ها شود؛ این در حالی است که برطرف کردن این موانع، راه حل‌های زیادی دارد.

عمرانی تاکید کرد: شعار ما این است که حتی یک کارگر هم نباید بیکار باشد؛ بنابراین امروز باید با عشق و جدیت خدمت کرده و راه را طی کنیم. باید از مسئولیت به‌عنوان یک فرصت طلایی برای خدمت بهره برد؛ چراکه نشاندن لبخند به روی لب یک کارگر، برابر با هیچ عبادتی نیست.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار