سردار آبنوش:

امروز در بخش اقتصادی کشور قاسم سلیمانی‌ها می‌خواهیم

فرمانده عملیات سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز در بخش اقتصادی کشور قاسم سلیمانی‌ها می‌خواهیم و اگر بتوانیم در این سنگر درست ایفای نقش کنیم، حاصل زحمت انبیاء (ص)، ائمه (ع) و شهدا را به ثمر رسانده‌ایم.
کد خبر: ۳۸۰۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰ - 23January 2020

امروز در بخش اقتصادی کشور قاسم سلیمانی‌ها می‌خواهیمبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار «سالار آبنوش» فرمانده عملیات سازمان بسیج مستضعفین، امروز (پنج‌شنبه) در گردهمایی بسیجیان «شستا»، با بیان اینکه امروز کسی که برای اعتلای ایران اسلامی گام بردارد، حرکت وی کمتر از مجاهدت‌های سردار «قاسم سلیمانی» نیست، اظهار داشت: امروز دیگر بحث اصولگرا و اصلاح‌طلب مطرح نیست و هر کسی که حرکت مثبتی در کشور ایجاد می‌کند انقلابی و هر کسی که حرکت انقلاب را کند می‌کند، ضد انقلاب است.

وی افزود: ما امروز در بخش اقتصادی کشور قاسم سلیمانی‌ها می‌خواهیم و اگر بتوانیم در این سنگر درست ایفای نقش کنیم، حاصل زحمات انبیاء (ص)، ائمه (ع) و شهدا را به ثمر رسانده‌ایم.

سردار آبنوش گفت: امروز دشمن دارد «تمدن اسلامی» می‌بیند و از این می‌ترسد که هشت میلیارد مسلمان نیز آن را دریابند و به آن رو کنند و از این می‌ترسد که اگر تمدن ما حاکم شود، آن‌ها به زباله‌دان تاریخ می‌پیوندند.

وی تاکید کرد: امروز هرکس از علم هسته‌ای، نانو، سلول‌های بنیادی، قدرت هوافضا، موشک‌ها و هواپیماهای بدون سرنشین، هدایت رودریایی و زیردریایی، زیرساخت‌های اصلی انرژی، اعم از حفر، استخراج و انتقال آن، کنترل و هدایت‌های آب‌های سطحی و زیرسطحی و موضوع فناوری اطلاعات حرف برای گفتن دارد، جزو ابر قدرت‌های سیاسی شناخته می‌شود که دشمن امروز اعلام می‌کند که ایران در این زمینه‌ها، هشتمین کشور جهان است.

فرمانده عملیات سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه دشمن این‌گونه القا می‌کند که سپاه در همه زمینه‌های کشور، مزاحم است، گفت: این در حالی است که ما برای اعتلای کشور کار می‌کنیم و دشمن در حوزه‌های امنیتی و علمی کاملا ناامید شده است؛ چراکه ما در این زمینه‌ها به داخل تکیه داریم.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار