فرمانده سپاه روح الله در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

اهمیت فضای مجازی در جنگ نرم امروز باید بیش از گذشته موردتوجه مردم و مسئولین باشد

سردار پاسدار «محسن کریمی» در حاشیه بازدید از اولین رویداد تخصصی تولید محتوای فعالان بسیج استان مرکزی گفت: اهمیت فضای مجازی در جنگ نرم امروز باید بیش از گذشته موردتوجه مردم و مسئولین باشد.
کد خبر: ۳۸۰۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷ - 23January 2020

اهمیت فضای مجازی در جنگ نرم امروز باید بیش از گذشته موردتوجه مردم و مسئولین باشد.سردار پاسدار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح الله در حاشیه بازدید از اولین رویداد تخصصی تولید محتوای فعالان بسیج استان مرکزی در گفت‎و‎گو با خبرنگار دفاع‌پرس از استان مرکزی اظهار داشت: امروزه فضای مجازی به دلیل برخورداری از ویژگی‌هایی همچون حضور اکثر آحاد جامعه، بیش از حوزه‌های دیگر به عرصه جنگ نرم بدل شده است.

محسن کریمی گفت: دشمن در این فضا تلاشی سازمان یافته و گسترده به منظور استحاله هویتی جامعه ایرانی و نظام اسلامی را از ده‌های گذشته آغاز کرده که از شتاب فزآینده‌ای نیز برخوردار است.

وی ادامه داد: در جنگ نرم کیفیت محتوا بسیار مهم است که در همین راستا نیز اولین رویداد تخصصی تولید محتوای فعالان فضای مجازی بسیج در استان مرکزی همزمان با دیگر استان های کشور در حال برگزاری است.

فرمانده سپاه روح الله گفت: این رویداد 48 ساعته فرصتی است تا ضمن اینکه شرکت کنندگان در یک فضای دوستانه به رقابت با یکدیگر بپردازند از راهنمایی‌های تیم داوری بهره گرفته و به رشد و پویایی برسند.

وی ادامه داد: به غیر از ارتقاء و رشد توانمندی های فنی و خلاقانه بسیجیان که در این رویداد مدنظر است، نهضت تولید محتوا را نیز شاهد خواهیم بود که در نهایت برترین های هر حوزه به مرحله کشوری اعزام خواهند شد و ضمن حمایت از آثار تولیدی فاخر مراحل تجاری سازی تولیدات توسط سازمان فضای مجازی بسیج نیز انجام خواهد شد.

به گزارش دفاع‌پرس، این رویداد رسما از صبح روز چهارشنبه دو بهمن ماه با رمز یا فاطمه الزهرا(س) و گرامی‌داشت یاد سیدالشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی آغاز و صبح جمعه ساعت 8 نیز به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار