سردار رودکی:

شهید «سلیمانی» محور تشکیل جبهه مقاومت در کشورهای اسلامی بود

سردار «محمد نبی رودکی» با بیان این که شهید سپهبد قاسم سلیمانی محور تشکیل حبهه مقاومت در کشورهای اسلامی بود، گفت: شهدا چراغ راه روشنی برای جامعه و مردم در راستای رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی در دنیا هستند.
کد خبر: ۳۸۰۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱ - 23January 2020

شهدا چراغ راه جامعه هستند/ شهید «سلیمانی» محور تشکیل جبهه مقاومت در کشور های اسلامی بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، سردار سرتیپ پاسدار «محمد نبی رودکی» از فرماندهان دوران دفاع مقدس و لشکر 19 فجر استان فارس در دفاع مقدس صبح امروز (پنجشنبه) در مراسم گردهمایی تجلیل از خانواده‌های فرماندهان شهید تخریب‌چی استان‌های فارس و بوشهر که در سالن همایش‌های امام علی (ع) سپاه فجر فارس برگزار شد، با بیان این که زنده  نگه داشتن یاد و خاطره شهدا برای همگان واجب است، اظهار داشت: امروزه شهدا چراغ راه روشنی برای جامعه هستند که اگر به توصیه‌ها و دستاوردهایشان در دوران هشت سال دفاع مقدس توجه داشته باشیم، می‌توانیم به بسیاری از مشکلات جامعه در حوزه‌های مختلف غلبه کنیم.

وی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاوت بیان داشت: این شهید والا مقام با مسلط به نفس خود توانست سردار دلها در جهان اسلام لقب گیرد و خون تازه‌ای را در رگ جبهه مقاوت و جهان اسلام تزیق کند.

سردار رودکی تصریح کرد: داعش آمده بود تا بماند و اهداف کشورهای غربی را در حوزه خاورمیانه و به خصوص در سوریه پیاده کند و در بعضی موارد نیز تا 70 درصد از خاک  کشورها را اشغال و غارت کرد تا اینکه سردار شهید سلیمانی با ورود به این حوزه و کمک به جبهه مقاومت و ایجاد بسیج مردمی در عراق و سوریه و سایر کشورها در مقابله با داعش برخواست.

وی شهدای تخریب‌چی و رزمندگان دوران دفاع مقدس در قسمت تخریب را پیشگامان مقابله با دشمن و زمین مسلح نامید و بیان داشت: تخریب‌چیان زاهدان شب و شیر مردان روز بودند که همواره جان خود بر کف دست گرفته و در راستای دفاع از کیان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس نقش آفرینی کردند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس گفت: اقتدار و قدرت دفاعی ایران به برکت وجود نیروهای مسلح باعث شکست آمریکا در خاورمیانه شده و تمامی دسیسه‌ها و توطئه‌های آمریکای جنایت کار را برملا ساخته است.

فرمانده اسبق سپاه فجر فارس در دفاع مقدس به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخت و بیان داشت: برگزاری مراسم‌های گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و بیان خاطرات و فرهنگ ارزشمند دوران دفاع مقدس برای نسل‌های آینده لازم و ضروری است که رزمندگان و ایثارگران باید خاطرات خود را برای قشر جوان جامعه  بیان کنند.

در این مراسم استاندار فارس نیز با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا از برگزاری چنین برنامه‌هایی استقبال و از دست‌اندرکاران این برنامه تقدیر کرد.

در پایان این برنامه از 21 خانواده فرمانده شهید تخریب‌چی استان‌های فارس و بوشهر با اهدا لوح و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار