سردار تنگسیری تشریح کرد؛

۶ سیلی سپاه به آمریکایی‌ها در خلیج فارس

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: تا کنون شش سیلی محکم در خلیج فارس به آمریکایی‌ها زدیم.
کد خبر: ۳۸۰۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸ - 23January 2020

۶ سیلی سپاه به آمریکایی‌ها در خلیج فارسبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز در آئین افتتاح بیمارستان نیروی دریایی سپاه در بندرلنگه، اظهار داشت: این بیمارستان مزین به نام شهید «مهدی محمدی‌ها» است، شهیدی که ضرب دست این شهید را آمریکایی‌ها در خلیج فارس چشیدند و این شهید قبل از شهادت با دوش پرتاب، بالگرد آمریکایی را ساقط کرد.

وی افزود: ما افتخارداریم 9 شهید والامقام را در نبرد نابرابر تقدیم این نظام و انقلاب کردیم و در این نبرد‌ها بیش از 50 نفر از آمریکایی‌ها را به درک واصل کردیم و شش سیلی محکم به آمریکا زدیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه تاکنون شش سیلی در خلیج فارس به آمریکایی‌ها زدیم، اضافه کرد: اولین سیلی ما انهدام کشتی «سانگاری»، دومین سیلی انهدام «نفتکش سی‌ایل‌سیتی»، سومین آن انهدام نفت کش عظیم «بریجتون» و در ادامه یک ناو و دوبالگرد دیگر بود.

سردار تنگسیری بیان داشت: این‌ها افتخاراتی برای استان‌های بوشهر و هرمزگان است که هفت شهید در عملیاتی که شهید نادر مهدوی حضور داشت و دو شهید دارا و رئیسی را در آب‌های نیلگون خلیج فارس تقدیم کردیم.

وی یادآور شد: در محلی که شهید نادر مهدوی و شهید محمدی‌ها در خلیج فارس به شهادت رسیدند، 10 آمریکایی را در سال 94 به زانو درآوردیم که این نیز کار خدابود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار