مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس:

رزمندگان تخریب‌چی، فدائیان خط مقدم جبهه‌ها بودند

سرهنگ پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» گفت: رزمندگان تخریب چی کسانی بودند که با غلبه به زمین مسلح و تخریب نفس درونی خود، راه مبارزه با دشمن را برای رزمندگان فراهم می‌کردند؛ آن‌ها در واقع فدائیان جبهه‌ها بودند.
کد خبر: ۳۸۰۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷ - 23January 2020

رزمندگان تخریب چی، فدائیان خط مقدم جبهه ها بودندبه گزارش دفاع‌پرس از شیراز، سرهنگ پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» امروز (پنج‌شنبه) در همایش گردهمایی رزمندگان و خانواده‌های شهدای تخریب‌چی استان‌های فارس و بوشهر که در سالن امام علی(ع) سپاه فجر فارس برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و شهید سلیمانی بیان داشت: تخریب‌چیان کسانی بودند که در دوران دفاع مقدس با غلبه بر نفس درونی خود به مبارزه با زمین مسلح رفته و زمینه حضور همرزمان خود جهت مقابله با دشمن را ایفا می‌کردند که در واقع آن‌ها خود را فدا می‌کردند.

کوشکی تصریح کرد: این مراسم سومین برنامه گردهمایی تخصصی در گرامیداشت رزمندگان استان است که سال جاری برگزار می‌شود که تمامی فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌های آن توسط خود رزمندگان تخریب‌چی استان صورت گرفته است.

وی گفت: بیش از 400 شهید تخریب‌چی در دوران دفاع مقدس از استان‌های فارس و بوشهر به درجه رفیع شهادت نائل شدند که از این تعداد 21 نفر فرمانده شهید تخریب‌چی هستند که امروز از خانواده‌های آنها تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار