رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

شهادت سردار سلیمانی پایان حضور آمریکا در منطقه را رقم زد/ ایران از مرحله توقف با تحریم و تهدید عبور کرده است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: پایان حضور آمریکا در منطقه با شهادت حاج قاسم سلیمانی رقم خواهد خورد و شهادت سردار سلیمانی، نابودی نظام سلطه را به دنبال خواهد شد.
کد خبر: ۳۸۰۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱ - 23January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، سردار «غلامرضا سلیمانی» در یادواره ۱۲۰۰ شهید عشایر استان کرمان در مصلی شهرستان جیرفت اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در شرایطی به پیروزی رسید که استکبار محاسبات حاکم بر کشور را به نحوی ارائه داده بود که طبق آن گزارش‌ها، کشور ایران به‌عنوان جزیره امن و محل ثبات منافع آمریکا با هیچ تهدیدی مواجه نیست.

وی با بیان اینکه همه دستاوردهای انقلاب اسلامی مرهون مقاومت امام (ره) و مردم است، افزود: امام (ره) با تکیه بر ایمان توانستند حکومتی که از طرف نظام سلطه حمایت می‌شد را شکست بدهند و بازیابی هویت ایرانی و اسلامی مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور تصریح کرد: هویت ایرانی و اسلامی بستر قوی برای مشارکت مردم در همه زمینه‌ها ایجاد کرده است و اینکه به صورت میانگین شاهد برگزاری هر سال یک انتخابات در کشور هستیم، نمونه بارز این ادعاست.

وی با اشاره به اینکه امروز چشم امید جهان به جبهه مقاومت دوخته شده است، افزود: بعضی افراد مغرض به دنبال کم جلوه دادن اقتدار جمهوری اسلامی هستند، اما همه اذعان دارند که یک مکتب سیاسی مقتدر در دنیا به نام جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته و مورد علاقه همه مردم آزادیخواهان قرار گرفته است.

سردار سلیمانی با اشاره به اتحاد و همدلی مردم در آیین استقبال و تشییع پیکر مطهر سپهید شهید سلیمانی افزود: تصور نمی کردیم که برخی کشورهای منطقه با سردار شهید سلیمانی آشنایی داشته باشند، اما حتی در کشورهای منطقه مانند پاکستان و عراق برنامه هایی برای این شهید بزرگوار برگزار کردند.

وی با بیان اینکه رشادت‌های جامعه عشایر در دوران دفاع مقدس به فرماندهی سپهید شهید حاج قاسم سلیمانی، بی نظیر است، تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس عشایر استان کرمان به میدان نبرد آمدند و لشکر پیروز ۴۱ ثارالله به فرماندهی سردار شهید سلیمانی شکل گرفت و فتوحات زیادی نصیب ملت ایران شد.

سلیمانی بیان داشت: در سایه همین دلاوری‌ها، باور «ما می‌توانیم» شکل گرفته است که دستیابی به پیشرفته‌ترین و مجهزترین تجهیزات نظامی دنیا نتیجه همین باور است و بمباران پایگاه عین الاسد این باور را به همه نشان داد.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر قوی شدن جمهوری اسلامی افزود: جمهوری اسلامی ایران در ابعاد فرهنگی، سیاسی، دفاعی، امنیتی و اقتصادی قدرتمند است و کشور ما از دارایی ها، توانایی و امکانات فوق العاده بی‌نظیری برخوردار است که همه آن‌ها به همت تلاش جوانان همین مرز و بوم است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور اظهار داشت: در زمینه اقتصادی با اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی که می‌تواند ما را به شکوفایی برساند و از مرحله تهدیدات عبور کند، کشور از شرایط کنونی خارج خواهد شد.

وی با بیان اینکه شکست آمریکا و پیروزی ملت ایران قطعی است گفت: یک فرد عیاش، دروغگو و جنایتکار رییس جمهور آمریکا شده است و این فرد از طریق تحریم می‌خواهد مردم ایران را به زانو درآورد، اما با تاب آوری ملت ایران در برابر تحریم های اقتصادی، آمریکا شکست سنگین دیگری را تجربه خواهد کرد.

سردار سلیمانی راهبرد ایران اسلامی را اخراج آمریکا از منطقه دانست و گفت: خروج نظامیان آمریکایی در سایه خون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، مهمترین دستاورد جبهه مقاومت است و پایان حضور آمریکا در منطقه با شهادت حاج قاسم سلیمانی رقم خواهد خورد و شهادت سردار سلیمانی، نابودی نظام سلطه را به دنبال خواهد شد.

وی افزود: حضور میلیونی تشییع کنندگان پیکر شهدای مقاومت در کرمان، تهران، خوزستان، قم و مشهد، اولین شکست آمریکا پس از به شهادت رساندن شهید سلیمانی بود و ملت ایران در هیچ دورانی از تاریخ خود، اینگونه متحد نبودند که در سایه خون شهید سلیمانی و آن قدرتی که ایران اسلامی پیدا کرد، رقم خورد.

سلیمانی با بیان اینکه شهادت حاج قاسم سلیمانی آغازگر اقدامات جبهه مقاومت در عرصه جدید خواهد بود، افزود: پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی قطعا شاهد پیروزی جبهه مقاومت در مقابل نظام سلطه و پایان عمر غده سرطانی در منطقه خواهیم بود و همه ملت ها پیرامون پرچم جمهوری اسلامی گرد هم خواهند آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار