برپایی غرفه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان در نمایشگاه کتاب اهواز

چهاردهمین نمایشگاه بزرگ کتاب خوزستان با حضور 90 انتشاراتی فعال کشور از جمله انتشارات «سرزمین نور» وابسته به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان در محل نمایشگاه های بین المللی اهواز در حال برگزاری است.
کد خبر: ۳۸۰۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۹ - 23January 2020

برپایی غرفه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان در نمایشگاه کتاب اهواز

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، چهاردهمین نمایشگاه بزرگ کتاب خوزستان با حضور نود انتشاراتی فعال کشور در محل نمایشگاه های بین المللی اهواز در حال برگزاری است.

«هوشنگ نوبخت» مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان با اعلام حضور انتشارات «سرزمین نور» و راه اندازی غرفه ای وابسته به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان در این نمایشگاه اظهار داشت: با توجه به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون موفق به چاپ 40 عنوان کتاب در حوزه های مختلف دفاع مقدس شدیم و قصد داریم تا جوانان و دوستداران فرهنگ و ادب دفاع مقدس خوزستانی در جریان نشر آثار این حوزه قرار بگیرند با همت و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان غرفه ای را در این نمایشگاه بزرگ ایجاد کردیم.

وی افزود: انتشارات «سرزمین نور» وابسته به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان از فعال ترین انتشاراتی های جنوب کشور در سال جاری بود که قصد دارد تا پایان سال، آمار چاپ کتاب های حوزه دفاع مقدس را به 50 عنوان برساند.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان در پایان از استقبال گسترده مردم خوزستان از نمایشگاه کتاب نیز خبر داد و گفت: بسیاری از جوانان، دانشجویان و دانش آموزان ما که دوران دفاع مقدس را تجربه نکردند مشتاق مطالعه کتاب هایی هستند که حقایق و خاطرات آن دوران را بیان می کند و کنجکاوی این نسل در مورد محتوای آثار منتشر شده در این حوزه نشان از اهمیت چاپ آثار فاخر در این زمینه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها