معاون عمرانی استاندار خوزستان:

امور عمرانی حوزه جهاد، ایثار و شهادت باید به صورت جهادی دنبال شوند

فاضل عبیات گفت: امور مربوط به حوزه جهاد، ایثار و شهادت باید به صورت جهادی دنبال شوند تا به نتیجه مطلوب برسند.
کد خبر: ۳۸۰۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۱ - 23January 2020

امور عمرانی حوزه جهاد و ایثار و شهادت باید بصورت جهادی دنبال شوند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عباس یوسفی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با «فاضل عبیات» معاون امور عمرانی استانداری خوزستان دیدار کرد.

در این دیدار که در دفتر عمرانی معاون استاندار خوزستان برگزار شد، آخرین موضوعات عمرانی حوزه دفاع مقدس خوزستان از جمله روند تکمیل فاز اول مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان در اهواز، افتتاح مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان، یادمان شهدای گمنام و دیگر امورات حوزه عمرانی مورد بررسی قرار گرفت.

سردار یوسفی در ابتدا از دغدغه های مالی برای انجام تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان خبر داد و اظهار داشت: ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان در سطح ملی و حتی فراتر از آن یک مطالبه و دغدغه عمومی است که خارج از عهده و توان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس است فلذا همه نهادها و سازمان ها و دوایر دولتی باید همچون زمان جنگ به صورت متحد پای کار بیایند تا این شناسنامه و هویت فرهنگی و ارزشی خوزستان بتواند میزبان شایسته ای برای رزمندگان سراسر کشور و نسل جوان مان در کاروان های راهیان نور باشد.

وی افزود: این مرکز فرهنگی و موزه جزیی از هویت شهری، گردشگری و موزه ای کلانشهر اهواز به حساب می آید و باید همه تلاش کنیم که هر چه سریعتر این پروژه که مطالبه خانواده های معظم شهدا نیز هست، به پایان برسد و شک نکنیم که هر کس در این راه قدمی بردارد، توشه ای بزرگ برای باقیات و صالحات خود اندوخته است.

در ادامه «فاضل عبیات» معاون عمرانی استاندار خوزستان و مسئول کمیته امور عمرانی و یادمان های شورای هماهنگی دفاع مقدس خوزستان ضمن تبریک به سردار یوسفی در سنگر خدمت به حوزه دفاع مقدس و تجدید خاطرات از دورانی که وی از نیروهای بسیجی سردار یوسفی بود، گفت: امور مربوط به حوزه جهاد و ایثار و شهادت باید به صورت جهادی دنبال شوند تا به نتیجه مطلوب برسند.

وی از اعلام آمادگی برای همکاری همه جانبه در مورد دغدغه های مطرح شده نیز خبر داد و تصریح کرد: به زودی از همه مراکز در حال ساخت بازدید میدانی خواهیم داشت تا بررسی های لازم جهت تکمیل همه پروژه ها را در دستور کار قرار دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها