فرمانده دوران دفاع مقدس:

حمله موشکی سپاه ابهت آمریکا را درهم شکست

سردار حمیدرضا رستمیان به حمله موشکی سپاه پاسداران به پایگاه نظامی آمریکا اشاره کرد و گفت: هیچ کشوری جرأت ضربه زدن به آمریکا را نداشت ولی حمله موشکی سپاه پاسداران به پایگاه نظامی آمریکا در عراق ابهت آمریکا را درهم شکست.
کد خبر: ۳۸۰۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۰ - 23January 2020

حمله موشکی سپاه ابهت آمریکا را درهم شکست نشان دادبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «حمیدرضا رستمیان» فرمانده دوران دفاع مقدس و مدافع حرم در یادواره شهدای روستاهای اسماعیل‌کلا بزرگ، میانده و شهنه‌کلا  شهرستان جویبار با بیان اینکه ملت ایران در طول پیروزی انقلاب اسلامی حماسه‌های زیادی آفریدند، اظهار داشت: این ملت فداکار و بصیر در جهت حفظ تمامیت ارضی، استقلال و عزت جمهوری اسلامی ایران از خودگذشتگی‌های زیادی انجام دادند و شهدای زیادی را تقدیم این نظام کردند.

وی بیان کرد: شهدای عزیز به ما عزت دادند و با فرهنگ ایثار و شهادت توانستیم به بالاترین قله‌های افتخار دست یابیم.

فرمانده سابق لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا بااشاره به اینکه ثمره خون شهدا برکات زیادی را برای ما داشته است اظهار کرد: به برکت خون شهدا امروز ایران امن‌ترین کشور دنیا است و در حوزه‌های علمی جزو برترین‌های دنیا هستیم.

سردار رستمیان تصریح کرد: فرزندان این کشور توانستند با سیستم‌های بومی، پیچیده‌ترین ابزارها و پهبادهای دشمن را از کار بیاندازند که نشان قدرت سرمایه انسانی، علمی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران دارد.

وی جبهه مقاومت اسلامی را اساس آرمان‌های امام (ره) و راهبرد رهبر معظم انقلاب دانست و افزود: انقلاب اسلامی ایران از ابتدا حامی و مدافع ملت‌های مظلوم و مستضعف بوده است و این اسرائیل غده سرطانی و محل نشر شرارت‌های مختلف در منطقه باید از بین برود.

این مدافع حرم به استیصال دشمنان در برابر جبهه مقاومت اشاره و عنوان کرد: امروز دشمن با طراحی‌های مختلف و برنامه‌ها و توطئه‌های متعدد در برابر شجاعت و رشادت مدافعان جبهه مقاومت مستأصل شده و از رسیدن به خواسته‌های خود ناکام مانده است.

سردار رستمیان به شهادت سردار سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» اشاره کرد و گفت: سردار سلیمانی نماد شهدای انقلاب اسلامی است زیرا از ابتدای انقلاب تا روز شهادتش برای این نظام و انقلاب اسلامی جانفشانی و مبارزه کرد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن همواره در حال تغییر چهره و رنگ است ولی است نیتش تغییر نمی‌کند ولی این وعده الهی است که ملت وفادار به انقلاب اسلامی سربلند و با عزت می‌مانند.

فرمانده سابق لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا به حمله موشکی سپاه پاسداران به پایگاه نظامی آمریکا اشاره کرد و گفت: هیچ کشوری جرأت ضربه زدن به آمریکا را نداشت ولی حمله موشکی سپاه پاسداران به پایگاه نظامی آمریکا در عراق ابهت آمریکا را درهم شکست و نشان داد که اراده انقلابی بر اراده غیر انقلاب پیروز است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار