امام جمعه موقت دهدشت:

پشتیبانی از ولایت فقیه لازمه تداوم انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام «سید عبدالمطلب تقوی» پشتیبانی از ولایت فقیه را لازمه تداوم انقلاب دانست و گفت: تا امت ایران مخصوصا در این ایام پشتیبان ولایت‌اند، به انقلاب آسیبی نخواهد رسید.
کد خبر: ۳۸۰۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹ - 24January 2020

 به گزارش دفاع‌پرس از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام «سید عبدالمطلب تقوی» امام جمعه موقت دهدشت امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به در پیش بودن شهاد‌ت حضرت فاطمه (س) به تبیین فضایل آن حضرت پرداخت و اظهار داشت: هر دختری که نسبت به شخصیت حضرت  زهرا (س) شناخت پیدا کند گرفتار نخواهد شد.

امام جمعه موقت دهدشت افزود: اگر دختران توجه کنند که چرا حضرت تاکید بر حجاب و عفاف دارند و این شناخت را پیدا کنند هرگز حاضر نمی‌شوند گوهر وجود خود را به حراج بگذارند.

تقوی تصریح کرد: حضرت فاطمه (س) در تمام زندگی به فکر ما بوده و همه فضایل آن حضرت مانند عبادت، پوشش، دعا و دستگیری نیازمندان برای همه ما درس است.

وی بیان داشت: بانوی دو عالم فرمود که از دنیای شما هیچ چیز قبول ندارم جز سه چیز و آن سه چیز تلاوت قرآن، نگاه به چهره پیامبر و انفاق در راه خدا بود.

امام جمعه موقت دهدشت پشتیبانی از ولایت فقیه را لازمه تداوم انقلاب خواند و گفت: تا امت ایران مخصوصا در این ایام پشتیبان ولایت‌اند به انقلاب آسیبی نخواهد رسید و دشمن هم دید که در نماز جمعه به امامت ولی امر مسلمین چطور مردم اقتدا کردند.

تقوی ابراز کرد: مردم عراق نیز با پشتیبانی مرجعیت شیعه شعار خروج آمریکا از این کشور سر می‌دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار