امام جمعه موقت قصر شیرین:

تشییع میلیونی و حمایت مردم از شهید سلیمانی توطئه‌های دشمن را خنثی کرد

حجت‌الاسلام اسماعیل شامحمدی کفت: تشییع میلیونی و حمایت مردم از شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت تمامی ترفندها و توطئه‌های دشمن را خنثی کرد و باعث اتحاد و انسجام بیش از پیش ملت ایران و همه آزادیخواهان در مقابله با استکبار شد.
کد خبر: ۳۸۰۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳ - 24January 2020

تشییع میلیونی و حمایت مردم از شهید سلیمانی توطئه‌های دشمن را خنثی کردبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام «اسماعیل شامحمدی» امام جمعه موقت شهرستان قصر شیرین در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان با تسلیت ایام فاطمیه و با اشاره به خطبه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در نماز جمعه تهران، اظهار داشت: طبق فرمایش حضرت امام خامنه‌ای برای غلبه بر دشمنی ها باید قوی شویم که این قوی شدن در مسیری است که شهدا برای ما هموار کردند.

امام جمعه موقت قصرشیرین گفت: تشییع میلیونی و حمایت مردم از شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت تمامی ترفندها و توطئه‌های دشمن را خنثی کرد و باعث اتحاد و انسجام بیش از پیش ملت ایران و همه آزادیخواهان در مقابله با استکبار شد.

وی افزود: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی شجاع و ولایت پذیر و سرباز ولایت بود که اگر می خواهیم قوی باشیم باید رابطه دلی خودمان با رهبری که سکاندار انقلاب است، را قوی تر کنیم.

خطیب جمعه موقت قصرشیرین گفت: نکته مهمی که شاهد آن هستیم سناریوی شکست خورده دشمنان است از این رو با ترور سردار سلیمانی به دنبال تضعیف مقاومت بودندکه شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس بیش از پیش محور مقاومت را تقویت کرد.

شامحمدی اضافه کرد: شهید سپهبد قاسم سلیمانی یک مکتب است که باعث پیشرفت وآبادانی و معیار شکست ترفندهای دشمن است و حضور میلیونی مردم در حمایت از سردار مقاومت توطئه دشمن را خنثی کرد.

وی با اشاره به سیلی سخت کشورمان به مهم ترین پایگاه نظامی آمریکا گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی این روز یوم الله بود و در این عملیات هیمنه پوشالی آمریکا شکسته شد و دیدیم خطبه های آرام بخش رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز صلابت نظام و جریان مقاومت را احیا کرده و با روشنگری های خودشان بیش از پیش این محور را تقویت کردند.

حجت الاسلام شاهمحمدی همچنین با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی و تاکید ایشان برای حضور انتخابات پیش رو اضافه کرد: انتخابات مظهر وحدت در چگونگی اداره کشور و حضور مردم تضمین کننده منافع آن ها در این عرصه است.

امام جمعه موقت شهرستان قصر شیرین با تسلیت سالروز شهادت حضور فاطمه (س) گفت: ایشان شهید راه ولایت بودند از این رو باید با تاسی از این بانوی بزرگوار مطیع امر ولایت باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار