هادی العامری:

آمریکا باید به خواسته مردم عراق احترام بگذارد

رئیس ائتلاف الفتح عراق با اشاره به تظاهرات میلیونی امروز در شهر‌های عراق، از دولت آمریکا خواست تا به خواسته مردم عراق برای خروج از این کشور احترام بگذارد.
کد خبر: ۳۸۰۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵ - 24January 2020

آمریکا باید به خواسته مردم عراق احترام بگذاردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «هادی العامری» رئیس ائتلاف الفتح عراق امروز (جمعه) پس از تظاهرات میلیون مردم این کشور به خصوص در بغداد علیه حضور نیرو‌های آمریکایی، در بیانیه‌ای از «مقتدی صدر» تشکر کرد.

به گزارش وبگاه السومریه نیوز، «هادی العامری» در این بیانیه گفت: مردم عراق خواسته خود را برای خروج نیرو‌های آمریکایی از عراق در پی تظاهرات میلیونی که بغداد شاهد آن بود، اعلام کردند و دولت آمریکا باید به خواسته و اراده مردم احترام بگذارد.»

وی در ادامه از مقتدی صدر برای دعوت از مردم جهت شرکت در این تظاهرات قدردانی کرد و افزود: از تمامی گروه‌های میهن‌دوست که حضور نظامی آمریکا در عراق را رد کردند تشکر می‌کنیم و تأکید می‌کنیم که ما همچنان می‌توانیم امنیت و حاکمیت عراق را حفظ کنیم.»

شهر بغداد صبح امروز (جمعه) به خصوص در مناطق «الکراده» و «الجادریه» شاهد تظاهرات میلیونی در محکومیت ادامه حضور نیرو‌های آمریکایی در عراق بود. رهبران عراقی به خصوص «مقتدی صدر» از یک هفته گذشته مردم را برای حضور در این راهپیمایی دعوت کرده بودند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها