امام جمعه الشتر:

نقشه راه در جمهوری اسلامی، منظومه فکری رهبر فرزانه انقلاب است

حجت‌الاسلام «سید سجاد موسوی» گفت: نقشه راه در جمهوری اسلامی، منظومه فکری رهبر فرزانه انقلاب است که باید برای نخبگان تبیین شود.
کد خبر: ۳۸۰۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۱ - 24January 2020

نقشه راه در جمهوری اسلامی، منظومه فکری رهبر فرزانه انقلاب استبه گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «سید سجاد موسوی» امام جمعه الشتر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان سلسله در مصلی نمازجمعه این شهر با اشاره به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی پیرامون مقوله جمهوری اسلامی و راه نو که همان راه سوم است، اظهار داشت: راه سوم نیاز به نقشه راه دارد و نقشه راه در جمهوری اسلامی منظومه فکری رهبر فرزانه انقلاب است که باید ترویج و تبیین شود.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری از رزمندگان سپاه قدس به عنوان رزمندگان بدون مرز، خاطرنشان کرد: این توصیف حکایت از نگاه جامع و سعه صدر و لزوم درایت گری بدون چشم داشت از همه انسان‌ها بدون در نظر گرفتن رنگ و نژاد و زبان و مذهب است.

امام جمعه الشتر افزود: مقام معظم رهبری با تعبیر رزمندگان بدون مرز از روند نابودی اسرائیل و حدف امریکا از منطقه رونمایی کردند. 

حجت الاسلام موسوی تهدید مستقیم آمریکا نسبت به فرزندان ملت و سربازان ولایت در سپاه قدس به ترور را ناشی از استیصال و درماندگی آمریکا دانست و بیان کرد: ملت ایران اسلامی همیشه در صحنه های نبرد برای خروج آمریکا از منطقه بوده و بزودی پای صندوق های رای درس فراموش نشدنی به مستکبرین عالم خواهند داد و همدلی ملت عزیز را به دنیا نمایان خواهند ساخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها