مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

مردم و مسئولان آبادان به انجام کارهای جهادی عادت دارند

سردار «عباس یوسفی» گفت: مردم و مسئولان آبادان به انجام کارهای جهادی عادت دارند و ان‌شاءلله از عهده تکمیل بکرترین موزه دفاع مقدس کشور نیز برخواهند آمد.
کد خبر: ۳۸۱۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۶ - 25January 2020

مردم و مسئولین آبادان به انجام کارهای جهادی عادت دارند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در جلسه شورای هماهنگی دفاع مقدس آبادان ضمن اعلام آمادگی برای افتتاح این مرکز در ایام الله دهه فجر اظهار داشت: مردم و مسئولان آبادان به انجام کارهای جهادی عادت دارند و ان‌شاءلله از عهده تکمیل بکرترین موزه دفاع مقدس کشور نیز برخواهند آمد چرا که افتتاح این مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مطالبه خانواده‌های معظم شهدا، رزمندگان و اقشار مختلف است.

وی افزود: انتظار داریم با یک انسجام و وحدت استانی بتوانیم بکرترین موزه دفاع مقدس کشور را در نقطه صفر مرزی ایران و عراق به بهره‌برداری برسانیم و آن را در اختیار مردم آبادان، خوزستان و کاروان‌های راهیان نور از سراسر کشور قرار دهیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: از مهمترین مخاطبان این مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس، نسل جوان دانش آموز و دانشجوی ما هستند که باید آموزش و پرورش کشور و استان خوزستان به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که یکی از گزینه‌های بازدید سالیانه از مناطق عملیاتی و جنگی جنوب کشور این فضای فوق العاده معنوی و عبرت آموز باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها