سرلشکر سلامی در بازدید از مناطق سیل‌زده هرمزگان:

بکارگیری توان حداکثری سپاه برای رفع مشکلات سیل‌زدگان هرمزگان/ تا آخر کنار مردم می‌مانیم

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما به‌عنوان سپاه همه امکانات‌مان را بسیج می‌کنیم تا سریع‌تر شرایط بازگشت به زندگی عادی مردم سیل‌زده فراهم شود.
کد خبر: ۳۸۱۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶ - 25January 2020

حداکثر توان‌مان را برای رفع مشکلات سیل‌زدگان هرمزگان بسیج می‌کنیم/ تا آخر کنار مردم می‌مانیمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بازدید از مناطق سیل‌زده شرق هرمزگان اظهار داشت: متأسفانه به دلیل وسعت عظیم سیل که سبب ورود سیلاب به خانه‌های مردم شده، شاهد خسارات فراوانی هستیم به طوری که برخی خانه‌ها تا بیش از یک متر گل و لای در آن‌ها وارد شده است.

وی افزود: مردم با چنین شرایطی از منازل‌شان کوچ کرده‌اند، برخی در چادر‌ها اسکان یافته‌اند که چادر‌ها نیز به دلیل بارش‌های دوباره خیس می‌شود و خانواده‌ها دچار اضطراب و نگرانی هستند و مهم‌ترین اولویت‌ کمک‌های فوری برای اسکان موقت است.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه همه دستگاه‌ها برای امدادرسانی به مردم سیل‌زده به خوبی بسیج شده‌اند، خاطرنشان کرد: نیروی دریایی سپاه، سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان، گروه‌های جهادی، استاندار، فرماندار و سایر نهاد‌ها و دستگاه‌های دولتی پای کار مردم حضور دارند، اما باید کار باسرعت آغاز شود تا برخی روستا‌ها که اسکان جدیدی نیاز دارند، جانمایی انجام و به سرعت ساخت منازل آغاز شود.

سردار سلامی ادامه داد: ما به عنوان سپاه همه امکانات‌مان را بسیج می‌کنیم تا سریع‌تر شرایط بازگشت به زندگی عادی مردم سیل‌زده فراهم شود.

وی عنوان کرد: سپاه در بحث ساخت و ساز و مرمت خانه‌های آسیب‌دیده نیز مشارکت خواهد داشت و تا تجهیز و تأمین اثاث و وسیله زندگی مردم نیز در کنار مردم هستیم و تا آخر پای این مردم ایستاده‌ایم.

فرمانده کل سپاه تأکید کرد: سپاه کنار مردم ایستاده تا شرایط به قبل و حتی بهتر از قبل بازگردد و ما تا رفع مشکلات مردم همچون دیگر نقاط کشور، کنار مردم می‌مانیم.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه رفع مشکلات سیل‌زدگان نیازمند همت همه دستگاه‌هاست، خاطرنشان کرد: سپاه با حداکثر توان در خدمت مردم این مناطق است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها