سردار شرفی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

شناسایی و دستگیری عوامل اغتشاشات آبان همچنان ادامه دارد

جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا با اشاره به اینکه عده‌ای از آشوبگران اغتشاشات آبان دستگیر شدند و روند دستگیری‌ها همچنان ادامه دارد، گفت: آشوبگرانی که به اموال عمومی خسارت زدند و باعث شدند امنیت فردی و عمومی دچار خدشه شود، دستگیر خواهند شد.
کد خبر: ۳۸۱۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۵:۰۶ - 26January 2020

شناسایی و دستگیری آشوبگران اغتشاشات آبان همچنان ادامه داردسردار «محمد شرفی» جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، در خصوص دستگیری کسانی که در اغتشاشات آبان به اموال عمومی، بانک‌ها و فروشگاه‌ها خسارت وارد کردند و امنیت مردم را به خطر انداختند، اظهار داشت: کسانی که بخواهند به اموال عمومی، امنیت و آرامش شهروندان خسارتی وارد کنند، برابر قوانین حاکم بر نظام جمهوری اسلامی ایران مجرم شناخته می‌شوند و هر جا شناسایی شوند، حتما دستگیر خواهند شد.

وی با بیان اینکه در حوادث اخیر یک عده آشوبگر اقدام به تخریب اموال عمومی کردند، گفت: در این اغتشاشات به عده‌ای ستم شد؛ کسانی که با سختی یک زندگی برای خود فراهم کرده بودند و در آرامش زندگی می‌کردند، آشوبگران امنیت و آرامش آ‌ن‌ها را برهم زدند.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به اینکه عده‌ای از آشوبگران اغتشاشات آبان دستگیر شدند و روند دستگیری‌ها همچنان ادامه دارد، گفت: آشوبگرانی که به اموال عمومی خسارت زدند و باعث شدند امنیت فردی و عمومی دچار خدشه شود، دستگیر خواهند شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار