الحشد العشبی امنیت جاده‌ای مهم در غرب الأنبار را تأمین کرد

الحشد الشعبی از تامین امنیت جاده ارتباطی «الرطبه- عکاشات» واقع در غرب الأنبار خبر داد.
کد خبر: ۳۸۱۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۶ - 25January 2020

الحشد العشبی امنیت جاده‌ای مهم در غرب الأنبار را تأمین کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‎پرس، الحشد الشعبی سال گذشته عملیات امنیتی خود برای تأمین امنیت صحرای غربی استان «الأنبار» واقع در غرب این کشور آغاز کرده است و این عملیات همچنان ادامه دارد.

به نوشته پایگاه خبری «السومریه نیوز»، نیرو‌های الحشد امروز (شنبه) در ادامه عملیات پاکسازی صحرای غربی استان الانبار در مرحله پساداعش، پاکسازی جاده‌ای مهم در غرب این استان را اعلام کردند.

سازمان الحشد الشعبی در بیانیه‌ای گفت که تیپ ۱۷ آن موفق شده با وجود شرایط بد آب و هوایی، کنترل اوضاع جاده «الرطبه- عکاشات» را در دست خود بگیرد.

در این بیانیه آمده که «تهدیدات عناصر تروریستی داعش همچنان ادامه دارد، اما هوشیاری رزمندگان الحشد مانع اجرای طرح‌های تروریستی آن‌ها شده است».

مناطق مختلف عراق سال ۲۰۱۷ از لوث وجود داعش پاکسازی شدند، اما داعشی‌ها در مناطق صحرایی غرب الانبار به دلیل فقدان امنیت لازم، حضوری پراکنده دارند.

پاکسازی این جاده مهم روی تحرکات یگان‎های نظامی و پیشروی نیرو‌های عراقی تاثیر گذار خواهد بود، به خصوص اینکه در روستا‌های عکاشات، هسته‌های پنهان داعش کماکان مستقر هستند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار