یمن:

عربستان سوء استفاده از دین اسلام را متوقف کند

سخنگوی جنبش انصارالله یمن اقدام دبیرکل انجمن موسوم به «رابطه العالم الاسلامی» و وزیر سابق دادگستری سعودی درباره عادی سازی روابط با صهیونیست‌ها به اسم اسلام را محکوم کرد.
کد خبر: ۳۸۱۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۶ - 25January 2020

عربستان سوء استفاده از دین اسلام را متوقف کندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‎پرس، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن روز شنبه گفت که عربستان سعودی باید هرگونه سوء استفاده از دین اسلام به نفع استعمارگران را متوقف کند.

به نوشته پایگاه خبری شبکه «المیادین»، وی افزود: «اقدامات دبیرکل انجمن جهان اسلام و وزیر دادگستری سابق عربستان سعودی درباره عادی سازی روابط با صهیونیست‌ها به اسم اسلام محکوم است».

اخیرا وزیر دادگستری سابق عربستان و دبیرکل انجمن موسوم به «رابطه العالم الاسلامی» (انجمن جهان اسلام) در راستای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی از محل حادثه ادعایی هولوکاست در لهستان بازدید کردند.

«محمد العیسی» وزیر دادگستری سابق عربستان سعودی در یکی از سفر‌های نادر مقامات سعودی به اردوگاه «آشویتس» در لهستان به عنوان بخشی از سالگرد قربانیان ادعایی هولوکاست، از این مکان بازدید به عمل آورده است.

«محمد بن سلمان» وزیر دفاع و، ولی عهد سعودی هم در راستای عادی سازی جهان عرب با رژیم صهیونیستی، در تابستان سال گذشته میلادی با تعدادی از شخصیت‌های حامی رژیم صهیونیستی دیدار کرد. در آن دیدار العیسی هم حضور داشت.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار