معاون دادستان تهران در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

الزام شهرداری تهران به نگهداری و بازپروری ۶ هزار معتاد متجاهر

مهدی مهرانگیز با اشاره به الزام شهرداری تهران به نگهداری و بازپروری شش هزار معتاد متجاهر گفت: اگر در بررسی‌ها مشخص شود که در این زمینه قصوری از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط صورت گرفته است، طبق قانون و با دستور دادستانی با این دستگاه‌ها برخورد خواهد شد.
کد خبر: ۳۸۱۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴ - 26January 2020

شهرداری موظف است شش هزار معتاد متجاهر را نگهداری و پازپروری کندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «مهدی مهرانگیز» معاون دادستان تهران در حاشیه طرح ظفر ۳ که صبح امروز در کلانتری ۱۳۲ نبرد برگزار شد، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شهرداری تهران موظف است هر سال شش هزار معتاد متجاهر را ساماندهی کند، اظهار داشت: علی‌رغم تکلیفی که بر عهده شهرداری است، متاسفانه  این سازمان کاری انجام نداده و تعداد معتادان ساماندهی شده به ۵٠٠ نفر هم نمی‌رسد.

وی در خصوص کم‌کاری برخی دستگاه‌ها در خصوص نگهداری معتادان متجاهر گفت: اگر پرونده‌ای برای بهزیستی، دانشگاه تهران و شهرداری تشکیل و طی بررسی‌ها مشخص شود که قصوری از سوی این دستگاه‌ها صورت گرفته است، طبق قانون و با دستور دادستانی با این دستگاه‌ها برخورد خواهد شد.

معاون دادستان تهران با بیان اینکه شهرداری تهران باید مراکزی برای بازپروری معتادان در اختیار پلیس قرار دهد، عنوان کرد: ظرفیت قانونی نگهداری معتادان متجاهر بر اساس ماده ١۶ قانون دو تا سه ماه است که این مهلت بسیار کم است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها