معرفی کتاب «فرزند عمار»؛

روزشماری می‌کرد مرخصی‌اش تمام شود!

تنها آرزویش بعد از پاسدار شدن و پوشیدن لباس سپاه، شهادت بود. کم‌ترین زمانی که نیاز بود، در تهران می‌ماند. روزشماری می‌کرد که این یک هفته یا ده روزی که به مرخصی آمده، تمام شود و برگردد منطقه.
کد خبر: ۳۸۱۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵ - 26January 2020

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «فرزند عمار» زندگی‌نامه مستند شهید محمد (بهرام) تُندَسته از فرماندهان گردان عمار لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله به همت نشر ۲۷ بعثت منتشرشده است.

روزشماری می‌کرد مرخصی‌اش تمام شود!

شمسا سبزیان این کتاب را در ۱۴۴ صفحه و هفت بخش نوشته است. روایت کتاب که از آغاز زندگی پدر و مادر شهید شروع شده، با خاطرات کودکی محمد در محله نوبنیاد و ماجراهای مدرسه رفتن او ادامه می‌یابد و پس از نوجوانی، جوانی و ارتباط محمد با مسجد محله، به روزهای پر تب‌وتاب انقلاب و شروع جنگ می‌رسد. نثر داستانی و صمیمی کتاب «فرزند عمار» این فرصت را به خواننده می‌دهد تا در هر صفحه با زندگی این شهید همراه شود.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم:
می‌گفت: فقط شهادت. آرزوی شهادت در چهره و چشمانش موج می‌زد. تنها آرزویش بعد از پاسدار شدن و پوشیدن لباس سپاه، شهادت بود. کم‌ترین زمانی که نیاز بود، در تهران می‌ماند. روزشماری می‌کرد که این یک هفته یا ده روزی که به مرخصی آمده، تمام شود و برگردد منطقه.

منبع: مشرق

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار