جمعی از مسوولان از رئیس بنیاد شهید عیادت کردند

در پی بستری رئیس بنیاد شهید در بیمارستان جمعی از مسوولان از وی عیادت کردند.
کد خبر: ۳۸۱۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱ - 26January 2020

عیادت مسوولان از رئیس بنیاد شهیدبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، در روزهای اخیر خبر عیادت مسوولان از سید محمدعلی شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منتشر شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران چندی پیش به علت التهاب رگ‌های گوش در بیمارستان بستری شد، وی در خصوص علت بستری شدنش اظهار داشت: «به سبب بروز التهاب در رگ‌های نزدیک گوش جراحی کوچکی صورت گرفت و با لطف خداوند و با تلاش پزشکان معالج، روند درمان به خوبی طی شده است و با بهبودی به دست آمده روند ترخیص از بیمارستان در آینده نزدیک صورت می‌گیرد.»

پیش از این در فروردین سال جاری نیز حجت الاسلام شهیدی تحت عمل جراحی دیگری قرار گرفت. وی روز چهارشنبه (هفتم فروردین 1398) در بیمارستان‌ خاتم الانبیا (ص) تحت عمل جراحی ریه قرار گرفت. طی خبری که روابط عمومی بنیاد شهید منتشر کرده بود، گفته شد: « کادر پزشکی برای جراحی ریه وی جمع‌بندی کردند و این عمل جراحی با برداشتن غد‌ه‌ای در ریه‌اش، با موفقیت انجام شد و بعد از جراحی بحمدالله وضعیت عمومی رئیس بنیاد شهید خوب و طبیعی گزارش شده است.»

پیش از این برخی از ایثارگران نسبت به وضعیت حال رئیس بنیاد شهید و امرو ایثارگران ابراز نگرانی کردند و روند کسالت ایشان را بر روند کار بنیاد شهید اثرگذار دانسته‌اند.

طی این چند روز تعدادی از افراد و مسوولان به دیدار حجت الاسلام شهیدی رفتند که از جمله آن حضور روز گذشته علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی بر بالین وی بود. لاریجانی در این عیادت ضمن اطلاع از اقدامات درمانی انجام شده، حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی را فردی خدوم خواند و از خداوند متعال برای وی آرزوی صحت، سلامتی و شفای عاجل کرد. رییس مجلس شورای اسلامی همچنین در گفت‌وگو با پزشکان معالج، در جریان روند معاینات و مداوای نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار گرفت.

همچنین علاوه بر رییس جمهور و معاون اول رییس جمهوری تعدادی از اعضای هیئت دولت از جمله وزیر ورزش و جوانان، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، رییس سازمان انرژی اتمی، معاون علمی و فناوری رییس جمهور، معاون امور مجلس رییس جمهور و رییس دفتر رییس جمهور با حضور در بیمارستان برای حجت الاسلام والمسلمین شهیدی شفای عاجل مسئلت کردند. حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز از دیگر افرادی بود که در بیمارستان حاضر شد و از حجت الاسلام شهیدی عیادت کرد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار