امام جمعه آمل:

خاطره شهدای حماسه ششم بهمن آمل چراغ راه آیندگان است

حجت‌الاسلام «سیدجلیل مرتضوی» گفت: خاطره شهدای حماسه اسلامی ششم بهمن آمل چراغ راه آیندگان است.
کد خبر: ۳۸۱۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸ - 26January 2020

خاطره شهدای حماسه ششم بهمن آمل چراغ راه آیندگان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «سیدجلیل مرتضوی» امام جمعه آمل در آیین نمادین نواختن زنگ ششم بهمن در دبستان غیر دولتی شکوه دانش اظهار داشت: خاطره ششم بهمن سال 60 آمل را در حالی امروز گرامی می‌داريم كه گام‌های بلندمان در عرصه توسعه، مديون انسان‌های وارسته‌ای است كه خاطره حضور شكوهمندشان، همچون چراغی برای آينده‌ای روشن است.

وی افزود: در عظمت این حماسه بزرگ و تاريخی، همین بس که امام (ره) بنيانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در وصيت‌نامه سياسی - عبادی خود از اين حماسه ياد كردند.

در ادامه «عباس مرزبند» مدیر آموزش و پرورش آمل با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ششم بهمن آمل بیان داشت: پاسداشت ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جزو وظایف ماست.

این مسئول با اشاره به اینکه ایمان، بصیرت و پیروزی مردم آمل در 6 بهمن  سال 60 در تاریخ این کشور ماندگار می‌ماند ادامه داد: همه ما، معلمان و اهالی فرهنگ این شهر مسئول هستیم تا حماسه مردم آمل را به نسل جدید دانش آموز معرفی کنیم و آن را در کشور نشر دهیم.

مرزبند عنوان کرد: یکی از ویژگی شهدا این بود که در راه نظم و کشور هر چه داشتند با اخلاص نثار و ایثار کردند و مردم هم قدردان آن ارزش‌ها هستند که برای حفظ و نگهداری هر وجب خاک این مملکت مردم جانشان را ایثار کردند.

در این مراسم پس از امضا میثاق‌نامه با شهدای ششم بهمن از «علی کاویانی» جانباز حماسه اسلامی ششم بهمن آمل و از موسسان این دبستان با اهداء لوح و هدایای قدردانی بعمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار