ابومهدی المهندس: پیگیری کردن کار‌ها را از ایرانی‌ها یاد گرفتیم+ فیلم

شهید ابومهدی المهندس در جلسه‌ای با سردار باقرزاده به درسی که از ایرانی‌ها گرفته بود اشاره کرد.
کد خبر: ۳۸۱۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۷ - 27January 2020

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، شهید ابومهدی المهندس در جلسه‌ای با سردار محمد باقرزاده فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح از نحوه پیگیری کارها توسط شهید حاج قاسم سلیمانی سخن گفت. او در بخشی از صحبت‌های خود اظهار داشت: «ما پیگیری کردن را از شما (ایرانی‌ها) و حاج قاسم یاد گرفتیم. یکبار حاج قاسم سلیمانی بعد از نیم ساعت، یا یک ربع ساعت از سپردن کاری ‌گفت چرا این کار را نکردی؟ گفتم: یک ربع پیش گفتی! اگر می‌گفتم فردا پیگیری می‎کنیم، فردا فراموش می‎شود.»

ابومهدی المهندس: پیگیری کردن کار‌ها را از ایرانی‌ها یاد گرفتیم+ فیلم

شهید ابومهدی المهندس از فرماندهان حشدالشعبی یا همان نیروهای مقاومت مردمی عراق بود که بامداد جمعه 13 دی در حمله تروریست‎های آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد به همراه سپهبد حاج قاسم سلیمانی به شهادت رسید.

او در طول سال‌های زندگی خود سمت‌های مختلفی در عراق بر عهده داشته است، علاوه بر این بعد از به قدرت رسیدن صدام از آنجا که طی فعالیت‌های سیاسی تحت تعقیب قرار گرفته بود به ایران آمد و مدتی در ایران زندگی کرد. وی در مقطعی فرمانده سپاه بدر شامل مجاهدین عراقی در مبارزه با رژیم بعث صدام شد. ابومهدی المهندس در سال‌های اخیر نقش مهمی در نابودی گروه تروریستی داعش در عراق داشت.

در ادامه فیلم این جلسه قابل مشاهده است.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها