فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد:

امروز عمق استراتژی انقلاب اسلامی ایران به سواحل مدیترانه و بلندی‌های جولان رسیده است

سرهنگ «حسن حکمتیان» گفت: دیگر عمق استراتژی انقلاب اسلامی ایران وسط اروندرود نیست بلکه در سواحل مدیترانه و بلندی‌های جولان است.
کد خبر: ۳۸۱۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۸ - 26January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سرهنگ «حسن حکمتیان» فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز در یادواره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش با بیان اینکه گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا اجرش کمتر از شهادت نیست، اظهار داشت: در وصیت‌نامه‌های شهدا بر حفظ اسلام، وحدت، پیروی از ولایت و ایستادن در کنار ملت تاکید شده است.

فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: شهدا نیازی به این یادواره‌ها ندارند، بلکه این ما هستیم که امروز در عرصه جنگ تمام عیار فرهنگی به شهدا نیازمند هستیم.

حکمتیان عنوان کرد: امروز خون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همرزمان شهیدش در هم آمیخته شده که این موضوع نشانگر وحدت و یکپارچگی جبهه مقاومت است.

وی با اشاره به برگزاری یادواره‌های متعدد برای گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید سلیمانی و همرزمان شهیدش در اقصی نقاط دنیا، ابراز کرد: شهید سلیمانی به دنبال تمدن‌سازی اسلامی بود و امروز تمدن اسلامی در حال شکل‌گیری است که این موضوع لرزه بر اندام اسرائیل انداخته است.

فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز دیگر عمق استراتژی ما وسط اروندرود نیست بلکه در سواحل مدیترانه و بلندی‌های جولان است.

حکمتیان با اشاره به اینکه شهید سلیمانی همه توطئه‌های آمریکا را در منطقه خنثی کرد و هر جا قدمی برداشت خار چشم دشمن بود، متذکر شد: شهادت این سردار رشید اسلام باید به دست دولت تروریست آمریکا و شقی‌ترین انسان‌ها اتفاق می‌افتاد.

وی به حمله ایران به پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق اشاره داشت و با بیان اینکه ایران آنقدر قدرتمند شده که آمریکا جرأت استفاده از گزینه نظامی را ندارد، ابراز کرد: حرکتی که با خون شهید سلیمانی اتفاق افتاد رفراندوم بزرگی در منطقه بود و مسئولان ما با سال‌ها برنامه‌ریزی نمی‌توانستند چنین وحدت و همدلی‌ای را ایجاد کنند.

فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به توطئه‌های دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، گفت: تقابل بین حق و باطل همیشه وجود داشته و برجام‌های هسته‌ای و موشکی بهانه است زیرا دشمن فقط تاکتیک را در صحنه نبرد عوض می‌کند.

حکمتیان با بیان اینکه دشمن از طریق ناتوی فرهنگی و شبیخون فرهنگی جنگی سخت‌تر از جنگ سخت علیه ما آغاز کرده و می‌خواست ذهن و باور ما را تسخیر کند، عنوان کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون دشمن فتنه‌های زیادی را علیه انقلاب ما برنامه‌ریزی کرده اما هر بار مردم بصیر و آگاه ایران به میدان آمدند و توطئه‌های دشمن را خنثی کردند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار