عاروتص شوع:

اوضاع در «عین الاسد» آنقدر هم که ترامپ می‌گفت خوب نبود

یک وبگاه صهیونیستی با تحلیل اوضاع آمریکا پس از پاسخ موشکی ایران نوشت، وضعیت آمریکا در عراق مانند حقیقت تلفات این کشور پس از حملات موشکی ایران است، که به آرامی برملا می‌شود.
کد خبر: ۳۸۱۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۷ - 26January 2020

اوضاع در «عین الاسد» آنقدر هم که ترامپ می‌گفت خوب نبودبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‎پرس، یک رسانه صهیونیستی روز یکشنبه در تحلیلی در زمینه آخرین وضعیت آمریکا در عراق بعد از پاسخ موشکی ایران به محل استقرار نظامیان آمریکایی در پایگاه «عین الاسد»، نوشته است که با انتشار تدریجی آمار مجروحان آمریکایی این حمله، اکنون روشن شده اوضاع آنطور هم که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا ادعا می‌کرد، خوب نبوده است.

این پایگاه با اشاره به شدت گرفتن جو ضد آمریکایی در عراق نوشت: «اینک تصویر نگران‌کننده‌ای در مورد تلاش‌های آمریکا برای متوقف کردن حضور ایران در عراق به وجود آمده است.»

وبگاه «عاروتص شوع» در بخشی از تحلیل خود نوشت: «با رفتن [سردار قاسم]سلیمانی، ایرانی‌ها در خطر از دست دادن عراق بودند و تصمیم گرفتند سیاستی جدید اتخاذ کنند تا اردوگاه ضد آمریکایی در این کشور با اکثریت شیعه تقویت شود. تاکنون که دولت آمریکا اقدامی در تقابل با خصومت فزاینده علیه منافع خود در عراق انجام نداده است.»

عاروتص شوع سپس با اشاره به پنهان‌کاری آمریکایی‌ها در زمینه آمار تلفات نظامیان خود در عین الاسد نوشت: «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا پس از حمله موشکی ایران ابتدا در توییتر نوشت همه چیز خوب بود. ترامپ در حساب توییتری خود ادعا کرد که نیرو‌های آمریکا هیچ تلفاتی نداشتند. با این حال، وقایع در عراق پس از آن حمله نشان می‌دهد که اوضاع آنطور هم که ترامپ می‌گفت، خوب نیست.

این وبگاه صهیونیستی سپس نوشت: وضعیت آمریکا در عراق همانند حقیقت در مورد تلفات این کشور پس از حملات موشکی ایران است که به آرامی افشا می‌شود. پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) اکنون اذعان می‌کند که ۳۴ نظامی آمریکایی در حملات موشکی ایران آسیب مغزی دیده‌اند. این تصویر نگران‌کننده‌ای را در مورد تلاش‌های آمریکا برای متوقف کردن حضور ایران در عراق نشان می‌دهد.

این وبگاه در خاتمه نوشت: ایالات متحده نتوانسته است ایران را در عراق متوقف کند و این مسئله به نوبه خود می‌تواند عواقب جدی به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها