بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس یزد؛

عطر حضور شهدای گمنام محور همبستگی و انسجام ملت است

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد به مناسبت تشییع پیکر مطهر 4 شهید گمنام در این استان، بیانیه‌ای برای دعوت از مردم صادر کرد.
کد خبر: ۳۸۱۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰ - 27January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد در بیانیه‌ای از مردم برای شرکت در تشییع پیکر مطهر 4 شهید گمنام دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است:

بدیهی است در این مقطع زمانی که مهمترین نیاز کشور حفظ و تقویت انسجام ملی است، عطر حضور شهدای گمنام می‌تواند محور همبستگی و انسجام ملت در سایه رهبری مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی باشد.

اکنون که با وجود همه دشمنی ها و ددمنشی‌های نظام استکبار در چهل و یکمین سال از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، در امنیت و ثباتی مثال زدنی تنفس می‌کنیم یاد و خاطره شهدایی که باعث این عزت بزرگ برای سرزمین اسلامی ما شده‌اند را گرامی می‌داریم.

در آستانه گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی، ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و شهادت شهید جهانی جبهه مقاومت سردار دلها سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ورود شهدای گمنام را به استان مغتنم شمرده، با توجه به لزوم بزرگداشت مقام والای شهیدان، تقویت روحیه شهادت طلبی، معنویت افزایی و مانوس شدن با مکتب شهدا به عنوان سیره و راه سید و سالار شهیدان حضرت ابا‌عبدالله الحسین (ع)، توفیق استقبال از شهدای گمنام والامقام دفاع مقدس نصیب ما شده است.

بی‌شک حضور بی‌سابقه و گسترده مردم شهید‌پرور و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در مراسم تشییع شهدای گمنام دفاع مقدس میهن اسلامی که در روز چهارشنبه 9 بهمن ساعت 8:30 صبح از سپاه ناحیه مرکزی واقع در بلوار شهید صدوقی آغاز می‌شود بار دیگر ولایتمداری و دلدادگی به راه شهیدان را نشان داده و با استشمام عطر شهیدان راه حق، نفسی تازه در وجودشان وزیدن خواهد گرفت. نوید این استقبال عظیم و تشییع باشکوه همبستگی و همراهی ملت با آرمان‌های امام (ره) و شهدای انقلاب اسلامی و رهبری حضرت امام خامنه‌ای عزیز است.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از آحاد مردم ولایتمدار استان یزد برای شرکت در این مراسم که نشان عشق، دلدادگی با آرمان شهدا، انقلاب و ولایت است دعوت به عمل می آورد. آرزوی تداوم راه انقلاب و شهدا و توفیقات روز افزون را برای همگان خواستاریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار