مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس:

اصحاب قلم اندیشه‌های دفاع مقدس را به جهانیان عرضه کنند

سرهنگ پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» با بیان اینکه دوران دفاع مقدس دارای فرهنگ ارزشمند و غنی است، گفت: این نویسندگان و اصحاب قلم هستند که می‌توانند اندیشه‌ها و دستاوردهای حوزه‌های مختلف دفاع مقدس را به جهانیان عرضه کنند.
کد خبر: ۳۸۱۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵ - 27January 2020

نویسندگان و اصحاب قلم می توانند اندیشه های دفاع مقدس و شهدا را به جهانیان عرضه کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، سرهنگ پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس امروز در دیدار با نویسندگان فعال حوزه دفاع مقدس و ایثار و شهادت که در این اداره‌کل برگزار شد با بیان اینکه نویسندگان و اصحاب قلم عرصه دفاع مقدس با الهامات خیری که از سوی شهیدان به آن‌ها می‌شود با عشق و دلدادگی به ترکیب کلماتی می‌پردازند اظهار داشت: این نویسندگان و اصحاب اهل قلم هستند که می‌توانند دستاوردهای حوزه دفاع مقدس را در قالب تولید هزاران کتاب دفاع مقدس و شهدا به جهانیان عرضه کنند.

وی با اشاره به توحید محوری و شهادت محوری ایرانیان گفت: مردم عاشق شهادت و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که در شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به جهانیان نشان دادند و نویسندگان و شاعران متعهد نیز به عنوان اصحاب اندیشه هم گام با اقشار مختلف مردم با قلم ارزشمند خود این پیام ما را به دنیا مخابره کردند.

این مسئول به نقش موثر نویسندگان متعهد که موشکافانه فرهنگ دفاع مقدس و مقاومت را بر افکار عمومی جامعه تزریق می‌کنند اشاره کرد و بیان داشت: ذخایر ارزشمند دفاع مقدس برای سال‌های متمادی راه و اندیشه روشن را به وسیله نویسندگان متعهد در اختیار نسل جوان و تشنه امروز قرار می دهد که این مهم باید روز به روز پویاتر گردد.

مدیرکل حفظ آثارو نشر ارزش های دفاع مقدس فارس تصریح کرد: اصحاب قلم ضمن ارتباط موثر و قوی با بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس می‌توانند سوژه های ناب دفاع مقدس و ایثار و شهادت را دریافت و با قلم توانمند خود به جهانیان بشناسانند.

کوشکی ضمن تشکر از نویسندگان حوزه دفاع مقدس از چهره شاخص این عرصه «اکبر صحرایی» نام برد و از وی به جهت نقش موثر شاگرد پروری و تربیت نویسندگان متعهد قدردانی کرد.

در این جلسه نویسندگان دفاع مقدس با بیان نقطه نظرات خود به مشکلات حوزه نشر اشاره کرد و راهبردهای خود را برای تولید آثار موفق در زمینه دفاع مقدس مطرح کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار