امام جمعه کوهدشت:

انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا همواره پر قدرت است

حجت‌الاسلام «ابراهیم طهماسبی» گفت: انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا همواره پر قدرت و زنده است و به لطف الهی درخت انقلاب همواره تنومند‌تر می‌شود.
کد خبر: ۳۸۱۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵ - 27January 2020

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «ابراهیم طهماسبی» امام جمعه کوهدشت امروز در جلسه هماهنگی بزرگداشت دهه فجر و در جمع مدیران ادارات این شهرستان که در دفتر امام جمعه کوهدشت برگزار شد، اظهار داشت: به برکت خون شهدا انقلاب اسلامی ایران همواره پر قدرت و زنده است.

وی با اشاره به دسیسه‌های دشمن در زمینه‌های مختلف و تلاش برای ضربه زدن به انقلاب گفت: با وجود فرافکنی و توطئه دشمنان انقلاب به لطف الهی درخت انقلاب همواره تنومند‌تر می‌شود و در حال خدمت‌رسانی به مردم است.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به تشییع میلیونی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش گفت: حضور مردم در این مراسم  بیعتی دیگر با آرمان‌های امام و رهبری و نمایانگر پویایی انقلاب اسلامی ایران بود.

وی با اشاره به برگزاری برنامه ۱۲ شب، ۱۲ مسجد برای ارائه خدمات نظام در طول دهه فجر عنوان کرد: امسال شاهد برنامه‌های باشکوه‌تری در دهه فجر خواهیم بود.

طهماسبی بر ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت جوانان و مردم در برگزاری برنامه‌های دهه فجر تأکید کرد و گفت: باید زمینه حضور حداکثری مردم فراهم شود.

این مسئول بر ضرورت برگزاری برنامه‌های دهه فجر با محوریت مساجد تأکید کرد و یادآور شد: مساجد باید فعال باشند و به همت هیأت امنا در این دهه، فضاسازی مناسب صورت گیرد.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه در آستانه برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستیم، تصریح کرد: در این زمینه نیز باید زمینه بصیرت بخشی به مردم در انتخاب اصلح فراهم شود.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی خدمات گسترده‌ای داشته و دشمنان هر روز در فضای مجازی به  دروغ پراکنی، توطئه و شایعات می‌پردازند، گفت: بصیرت و هوشیاری مردم در انتخابات خنثی کننده توطئه‌های دشمنان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار