حجت‌الاسلام امرودی در همایش غزه؛ نماد مقاومت:

سه رمز پیروزی مقاومت اسلامی/ شهادت سردار سلیمانی ناوگان جنگی آمریکا را به گل نشاند

عضو هیات امنای جمعیت دفاع از ملت فلسطین با بیان اینکه سه عامل «انگیزه الهی»، «وحدت» و «رهبری مقتدر» رمز پیروزی مقاومت اسلامی است، گفت: شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی ناوگان جنگی آمریکایی‌ها را نه‌تنها در منطقه بلکه در جهان به گِل نشاند.
کد خبر: ۳۸۱۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷ - 27January 2020

سه رمز پیروزی مقاومت اسلامی/ شهادت سردار سلیمانی ناوگان جنگی آمریکا را به گل نشاندگروه بین‌الملل دفاع‌پرس: سیروس فتح‌اله اتی‌کندی؛ حجت‌الاسلام والمسلمین «میثم امرودی» عضو هیات امنای جمعیت دفاع از ملت فلسطین و رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در همایش غزه؛ نماد مقاومت که امروز (دوشنبه) در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد، با اشاره به اخباری همچون «غزه پیروز شد، داعش نابود شد و یمن کشتی جنگی عربستان سعودی را به گل نشاند»، اظهار داشت: همه این اخبار مسرت‌بخش به برکت مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار جهانی به دست آمده است.

وی گفت: پیروزی مقاومت اسلامی متکی بر سه عامل است که باید این سه عامل را به هر شکل ممکن حفظ کنیم؛ اولین عامل و رمز پیروزی مقاومت انگیزه الهی است. سردار سلیمانی انگیزه الهی داشت که توانست این همه پیروزی را برای مقاومت رقم بزند.

عضو هیات امنای جمعیت دفاع از ملت فلسطین ادامه داد: شهید سلیمانی کار‌های بزرگی را در حوزه مقاومت انجام داد که یکی از این اقدامات بزرگ تاسیس جمعیت دفاع از ملت فلسطین است؛ اما هیچ وقت نخواست که اسمش در هیات مؤسسان باشد.

حجت الاسلام امرودی دومین عامل پیروزی مقاومت را وحدت امت اسلامی دانست و افزود: همه ما ملت ایران هستیم. همه ما ملت مقاوم هستیم که در برابر استکبار جهانی ایستاده ایم و خواهیم ایستاد.

وی با بیان اینکه شهادت حاج قاسم وحدت امت اسلامی را به دنیا نشان داد و ناوگان جنگی آمریکایی‌ها را در منطقه و جهان به گل نشاند، تصریح کرد: سومین رمز پیروزی مقاومت اسلامی نیز وجود رهبری مقتدر، با شجاعت، با تقوا و نترس همچون حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) است که با تدابیر منحصر بفرد ایشان پیروزی‌ها پی در پی رقم میخورند.

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در پایان به حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی اشاره و خاطرنشان کرد: ملت ما همچون شهادت سردار سلیمانی، از حادثه دلخراش سقوط هواپیمای اوکراینی هم متأثر شدند.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها