رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین:

«معامله قرن» طرح سازش مزدوران با اسرائیل است/ شهید «سلیمانی» مقاومت اسلامی را دچار تحول کرد

حجت‌الاسلام «محمدحسن اختری» گفت: امروز عده‌ای مزدور، هنوز به سازش با اسرائیل اعتقاد دارند و طرح «معامله قرن» نیز در این راستاست تا فلسطینی‌ها را بیرون کرده و قدس را به‌طور کامل یهودی‌سازی کنند.
کد خبر: ۳۸۱۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵ - 27January 2020

طرح «معامله قرن» طرح سازش مزدوران با اسرائیل است/ سردار شهید «قاسم سلیمانی» مقاومت اسلامی را دچار تحول کردبه گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «محمدحسن اختری» رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین، امروز (دوشنبه) در دهمین همایش «غزه؛ نماد مقاومت» که در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد، با بیان اینکه مقاومت اسلامی از زمانی که سردار سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» فرماندهی نیروی قدس سپاه را برعهده گرفت، دچار تحول شد، اظهار داشت: مقاومت اسلامی هم از نظر گستره جغرافیایی و هم از نظر عمق کیفیت نوع مقاومت متحول شد.

وی افزود: نیرو‌های مقاومت اسلامی در حزب‌الله لبنان امکاناتی را احتیاج داشتند که سردار شهید «قاسم سلیمانی» آن‌ها را تأمین کرد تا بزرگ‌ترین افتخار مقاومت، یعنی مقابله با دشمن صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه رقم بخورد.

دبیرکل سابق مجمع جهانی اهل بیت (ع) گفت: کشور‌های عربی تا قبل از مقاومت حزب‌الله لبنان مقابل رژیم صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه، اسرائیل را «جیش لایقهر» یعنی «ارتش شکست‌ناپذیر» عنوان می‌کردند و می‌گفتند که باید با این رژیم ساخت؛ اما با پایمردی و استقامت نیرو‌های مقاومت خصوصاً دبیرکل حزب‌الله لبنان «سید حسن نصرالله» و با فرماندهی سردار شهید «قاسم سلیمانی»، اسرائیل نه‌تنها شکست خورد، بلکه مفتضح شد و بعد از آن بود که سران کشور‌های عربی، این پیروزی را به «سید حسن نصرالله» تبریک گفتند.

وی ادامه داد: این درحالی است که امروز عده‌ای مزدور، هنوز به سازش با اسرائیل اعتقاد دارند و طرح «معامله قرن» نیز در این راستاست تا فلسطینی‌ها را بیرون کرده و قدس را به‌طور کامل یهودی‌سازی کنند و کرانه باختری را تحت سلطه صهیونیست‌ها دربیاورند؛ بنابراین ضرورت دارد که همه در برابر این خیانت بزرگ، با تمام توان خود مقابله کنیم و طرح «معامله قرن» را از بین ببریم.

حجت‌الاسلام اختری خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بار‌ها تأکید کرده‌اند که تمام توطئه‌هایی که امروز علیه ما وجود دارد، برای حفظ غده سرطانی یعنی اسرائیل در منطقه است؛ اما امروز اسرائیل برای حفظ خود در منطقه، دست‌وپا می‌زند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها