رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی خبر داد؛

آغاز مرحله دوم اعزام راهیان نور دانش‌آموزی در کرمان

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان کرمان گفت: امروز مرحله دوم اعزام راهیان نور ویژه دانش‌آموزان پسر در کرمان آغاز شد.
کد خبر: ۳۸۱۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱ - 27January 2020

«مجید سعادت» رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان در حاشیه اعزام کاروان‌های راهیان نور در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در کرمان اظهار داشت: امسال کاروان‌های راهیان نور با تأسی به سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی به جوانان ما درس ولایت‌مداری، مقاومت، ایستادگی و دفاع از اسلام را آموزش داد، گفت: امروز نسل جوان ما در کلاس درس سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تربیت و پرورش داده می‌شوند.

رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان عنوان کرد: هدف از اعزام جوانان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس، آشنایی این نسل با فرهنگ ایثار و شهادت، معرفی شهدا و الگوگیری از سیره شهدا در زندگی است.

آغاز مرحله دوم اعزام راهیان نور دانش آموزی در کرمان///در حال ویرایش

سعادت اظهار داشت: کاروان‌های راهیان نور با حضور در گلزار شهدای کرمان و با نثار گل و تجدید میثاق با شهدا و به‌ویژه سپهبد شهید سلیمانی به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه امسال دو هزار دانش آموز پسر به راهیان نور اعزام خواهند شد، گفت: کاروان راهیان نور ویژه پسران طی چهار مرحله در 40 کاروان از مناطق عملیاتی دیدن می‌کنند و با رشادت‌های رزمندگان اسلام آشنا خواهند شد.

رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان افزود: دانش آموزان در این اعزام، از مناطق عملیاتی والفجر 8، هویزه، شلمچه، دهلاویه و معراج شهدا بازدید خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار