جزئیات برنامه‌های صدا و سیمای مرکز لرستان به‌مناسبت ایام‌الله دهه فجر

صدا و سیمای مرکز لرستان، هم‌زمان با  فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، برنامه‌های ویژه‌ای را تولید و پخش خواهد کرد.
کد خبر: ۳۸۱۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۳ - 27January 2020

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، هم‌زمان با فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، صدا و سیمای مرکز استان لرستان برنامه‌های ویژه‌ای را تولید و پخش خواهد کرد که بر اساس آن، شبکه استانی «افلاک»، برنامه شبانه «وایک» را به‌صورت ویژه در ۱۰ برنامه ۶۰ دقیقه‌ای، هر شب از ساعت ۲۱ تا ۲۲ به طور زنده با تهیه‌کنندگی و اجرای «فرزاد پیرداده» تقدیم مخاطبان خواهد کرد.

این ویژه‌برنامه با رویکرد تفریحی - سرگرمی و با قسمت‌هایی همچون اجرای نمایش‌های طنز با حضور بازیگران مورد علاقه مردم، اجرای موسیقی‌های انقلابی و محلی لرستان، دعوت از چهره‌های انقلابی از میان قشر‌های مختلف اعم از روحانیون، بازاریان، کارگران، کارمندان و مردم انقلابی شهرستان‌های مختلف استان، پخش تصاویر مستند از حضور مردم و روحانیت لرستان در روز‌های پیروزی انقلاب اسلامی، گزارش‌های متنوع از شهرستان‌های استان، این ایام را گرامی می‌دارد.

همچنین برنامه‌های «خانواده» به‌مدت ۱۵۰ دقیقه، «سرمشق» (جوان) به‌مدت ۶۰ دقیقه، «روبه فردا» به‌مدت ۹۰ دقیقه، «بچه‌های افلاک» به‌مدت ۱۸۰ دقیقه، «یاران آفتاب» به‌مدت ۳۰ دقیقه، «سند افتخار» به‌مدت ۴۵ دقیقه، «به سوی معبود» به‌مدت ۱۰۰ دقیقه، «نسیم‌آبادی» به مدت ۶۰ دقیقه و «گام دوم انقلاب» به‌مدت ۹۰ دقیقه نیز هرکدام به فراخور موضوع، به این ایام خواهند پرداخت.

پخش سیمای مرکز لرستان نیز با تهیه و تدارک برنامه‌های تامینی متنوع، تهیه و استفاده از لوگوی ویژه دهه فجر، کلیپ، نماهنگ، موسیقی و تصویر، میان برنامه‌های انقلابی و موشن‌گرافی، پخش مستند‌های ویژه دهه فجر، از جمله مستند «بیم و امید»، سریال «نفس» و جشنواره فیلم‌های سینمایی انقلاب (پخش ۱۰ فیلم سینمایی) مانند «استرداد»، «شکار»، «آخرین تک سوار» و... به استقبال دهه فجر امسال می‌رود و در ویژ‌برنامه روز ۲۲ بهمن نیز حضور گسترده مردم لرستان در راهپیمایی این روز بزرگ را به‌طور زنده پوشش خواهد داد.

ویژه‌برنامه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در رادیو لرستان «صدای انقلاب» نام دارد؛ که این برنامه در ۱۰ روز دهه مبارک فجر، به‌طور زنده از ساعت ۹ تا ۱۰ به تهیه‌کنندگی «رضا طرحانی‌نژاد» و گویندگی «زهرا حسن‌زاده» به‌مدت ۶۰ دقیقه پخش خواهد شد که آیتم‌های ویژه‌ای مانند: «ادبیات انقلاب»، «سردار دل‌ها»، معرفی اولین‌های انقلاب (شهدا، افراد انقلابی استان و...)، تشریح خدمات انقلاب، نقش زنان و خانواده‌ها در انقلاب، پخش سخنان حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، گزارش‌های مردمی و نیز بسته‌های صوتی ویژه را تقدیم شنوندگان خود خواهد کرد.

همچنین، برنامه «صدای انقلاب» در روز ۲۲بهمن به‌صورت ویژه به‌مدت ۱۸۰ دقیقه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۱:۳۰ به انعکاس حضور پرشور مردم در راهپیمایی این روز می‌پردازد و برنامه‌های مختلف صدای لرستان مانند «سلام لرسو»، «پیام زاگرس»، «ماهور»، «ایوارتو و خیر»، «کیچه باغ جونی»، «هوای تازه»، «چشم انداز»، «نمایش» و... نیز هر روز با قسمت‎های جذاب و متنوع، پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیرند.

خاطرنشان می‌شود، رویکرد اصلی این برنامه‌ها تحلیل دستاورد‌های انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف و نقش مردم در به ثمر رساندن پیروز انقلاب اسلامی و پخش قسمت‌های متنوع مانند گزارش و نمایش، موسیقی و تصنیف‌های جذاب محلی و دعوت از چهره‌ها‌ی شاخص و مرور خاطرات انقلاب و نیز مصاحبه با شخصیت‌های انقلابی، از قسمت‌های این برنامه‌هاست.

واحد خبر مرکز لرستان نیز در ایام‌الله دهه فجر با دعوت از مسئولان اجرایی استان دربرنامه گفت‌وگوی ویژه خبری و پخش گزارش‌های تولیدی از دستاورد‌ها و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی در استان و همچنین معرفی چهره‌های انقلابی و مصاحبه با خانواده‌های شهدای انقلاب، این ایام را گرامی می‌دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار