مادر بزرگوار شهید «علیرضا اختراعی»:

سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» به علیرضا لقب «مرد فاو» داد

مادر شهید علیرضا اختراعی گفت: علیرضا یک ماشین در جبهه تحویل گرفته بود و این ماشین را همیشه تمیز می‌کرد، حاج قاسم به ماشین لقب «عروس لشکر» و به علیرضا لقب «مرد فاو » را داده بود.
کد خبر: ۳۸۱۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۸ - 27January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، «شوکت مشرف زاده» مادر بزرگوار شهید «علیرضا اختراعی» در مراسم «حماسه زینبی» در دبیرستان دختران شاهد اظهار داشت: برای تربیت علیرضا سعی می‌کردم خیلی مسائل را رعایت کنم و هنگام شیردادن وضو داشتم و قرآن قرائت می‌کردم.

وی گفت: علیرضا برای من خیلی عزیز و تنها پسرم بود، برای زندگی آِینده‌اش آرزوهای بسیار داشتم و دوست داشتم دامادی او را ببینم.

سردار سلیمانی دغدغه آزادی مسلمین جهان را داشت///در حال ویرایششش

مادر شهید علیرضا اختراعی گفت: 31 سال است انتظار آمدن علیرضا را می‌کشم و زمانی که هنوز به جبهه اعزام نشده بود، هر روز صبح که از خانه بیرون می‌رفت و من منتظر آمدنش بودم و این عادت پس از 30 سال هنوز ترک نشده است.

شوکت مشرف زاده با بیان اینکه علیرضا در زندگی به نظافت و نظم بسیار اهمیت می داد، عنوان کرد: همرزمانش نقل کردند: یک ماشین در جبهه تحویل گرفته بود و این ماشین را همیشه تمیز می کرد، حاج قاسم به ماشین لقب «عروس لشکر» و به علیرضا لقب «مرد فاو »را داده بود.

سردار سلیمانی دغدغه آزادی مسلمین جهان را داشت///در حال ویرایششش

مشرف زاده افزود: زمانی که به من خبر دادند علیرضا در فاو شهید شده، نزدیکان به من می‌گفتند،  یک پسر داشتید و این همه عزیز بود و حالا شهید شده و شما تنها شدید و من در جواب می گفتم: «علیرضا خیلی عزیز و تنها پسرم بود، ولی حفظ این نظام و اسلام عزیزتر است».

وی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی به خانواده شهدا احترام بسیاری قائل بود و اینقدر که با شنیدن خبر شهادت سردار ناراحت شدم از خبر شهادت علیرضا ناراحت نشدم، درست است که علیرضا فرزندم است، ولی حاج قاسم محبت را دلها کاشته بود.

مادر شهید اختراعی افزود: سردار سلیمانی در یک عمر به نظام و انقلاب خدمت کرد و چیزی برای خودش نخواست و به همه فکر می کرد و همه دغدغه‌اش آزادی مسلمین جهان بود و با شهادت ایشان نه تنها دل خانواده‌های شهدا، دل مسلمین جهان به درد آمد.

وی در پایان با اشاره به کتاب شهید با عنوان «چشم به راه مرد فاو» پیرامون خاطرات و زندگی نامه علیرضا، از دانش آموزان خواست، پیرو ولایت فقیه و شهدا باشند و حجابشان را که تو دهنی به دشمن است را رعایت کنند.

سردار سلیمانی دغدغه آزادی مسلمین جهان را داشت///در حال ویرایششش

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار