«زهره شورگشتی» در گفت‌وگو با دفاع‌پرس خبر داد؛

برگزاری همایش «دختران حاج قاسم» در نیشابور

فرمانده خواهران حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی نیشابور گفت: همایش «دختران حاج قاسم» امروز به همت حوزه بسیج دانش‌آموزی شهرستان نیشابور در فرهنگسرای «سیمرغ» این شهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۸۱۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲ - 28January 2020

«زهره شورگشتی» فرمانده خواهران حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی شهرستان نیشابور در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، اظهار داشت: همایش «دختران حاج قاسم» امروز (سه‌شنبه) با حضور دختران شهدای مدافع حرم، خانواده‌های معظم شهدا و دختران انقلابی با عنوان عهد و میثاق دختران نیشابور با شهدای مقاومت برگزار می‌شود.

زهره شورگشتی افزود: این همایش با تاسی از فرمایشات حضرت امام خامنه‌ای در خصوص ایستادگی و مقاومت ملت غیور ایران در برابر شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار است.

وی با بیان اینکه این همایش همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا (س) برگزار خواهد شد، یادآور شد: امیدواریم بتوانیم به عنوان یک سرباز در خدمت اسلام و ارزش‌های انقلاب بوده و ادامه‌دهنده راه شهدا و امام شهدا بویژه حاج قاسم سلیمانی باشیم.

فرمانده خواهران حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان نیشابور با بیان اینکه در همایش «دختران حاج قاسم» حدود ۷۰۰ نفر از خانواده‌های شهدا، دختران شهدای مدافع حرم و دانش‌آموزان بسیجی حضور به هم می‌رسانند، گفت: در این مراسم «باخرد» از جانبازان و راویان دفاع مقدس، سخنرانی خواهد کرد و در پایان میثاق‌نامه این همایش با شعار «ایستادگی و مقاومت» نیز قرائت خواهد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار