معاون فنی و مهندسی پلیس راهور در گفت‌وگو با دفاع پرس:

استقبال پلیس از عدم شماره گذاری خودروهای آلاینده

معاون فنی و مهندسی پلیس راهور ناجا گفت: انتظار عمومی از سازمان محیط زیست بر این است که نسبت به اعلام ممنوعیت شماره گذاری خودروهای تولیدی پرمصرف وآلاینده که در حال حاضر با تیراژ بالا تولید و مجوز شماره گذاری دارند اقدام نماید و پلیس از این اقدام استقبال می کند.
کد خبر: ۳۸۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳ - 10January 2015

استقبال پلیس از عدم شماره گذاری خودروهای آلاینده

سرهنگ احمد رستمی  در گفت و گو با خبرنگار انتظامی " دفاع پرس "، در خصوص اعلام توقف شماره گذاری 5 خودرو تولید داخل توسط سازمان حفاظت محیط زیست به دلیل عدم احراز استاندارد آلایندگی یورو 4  گفت: پژو 206-SD  با موتور TU3 و پژو پارس اتوماتیک با موتور TU5 شرکت ایران خودرو در سال 1393 شماره گذاری نشده است این در حالی است که وانت تک کابین و دو کابین GONOW  شرکت پویا خودرو گرمار در سال 93 تولید و شماره گذاری  نشده است.

وی ادامه داد: سواری ویانا 1500 سی سی شرکت سناباد خودرو توس نیز در سال 93 سابقه شماره گذاری ندارد همچنین سواری مزدا 3 اتوماتیک هاچ بک شرکت بهمن موتور از ابتدای سال 92 تا کنون فاقد عرضه و شماره گذاری می باشد.

رستمی افزود: در سال 93 خودروی سواری 206 هاچ بک TU3  از میان 5 خودروی اعلامی با تاییدیه سازمان محیط زیست شماره گذاری شده که کمتر از یک دهم درصد کل خودروهای تولید داخل سال جاری را شامل می گردد که البته شماره گذاری آن از یوم جاری متوقف شد.

وی در پایان ضمن تشکر از اقدام سازمان محیط زیست گفت: انتظار عمومی از سازمان محیط زیست بر این است که نسبت به اعلام  ممنوعیت  شماره گذاری خودروهای تولیدی پرمصرف وآلاینده که در حال حاضر با تیراژ بالا تولید و مجوز شماره گذاری دارند اقدام نماید و پلیس از این اقدام استقبال می کند.

انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار