به مناسبت سالروز قیام 29 بهمن؛

مردم آذربایجان شرقی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: به مناسبت سالروز قیام 29 بهمن سال 1356 جمعی از مردم با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند.
کد خبر: ۳۸۱۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱ - 28January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، «علیار راستگو» معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی امروز در جلسه هماهنگی دیدار مردم آذربایجان شرقی با رهبر انقلاب، اظهار داشت: تبریز و آذربایجان همواره در حمایت از انقلاب و ارزش های والای آن پیشتاز بوده و در قضایای اخیر هم مردم ولایت مدار استان در حمایت از انقلاب اسلامی پیش‌قدم شدند.

وی افزود: اشاره رهبر معظم انقلاب به راهپیمایی کم‌نظیر مردم تبریز در حمایت از امنیت و اقتدار کشور در دیدار معظم له با خانواده سردار شهید سلیمانی، افتخاری بزرگ برای مردم تبریز و آذربایجان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه خاطر نشان کرد: جمعی از مردم استان به مناسبت سالگرد قیام تاریخی مردم تبریز در 29 بهمن سال 1356، با رهبر انقلاب دیدار و با آرمان‌های امام و انقلاب تجدید پیمان می‌کنند.

راستگو با تأکید بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم دیدار مردم استان با رهبر معظم انقلاب، بر همکاری همه دستگاه‌های ذی‌ربط در این خصوص تأکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار