حجت‌الاسلام محمدحسنی:

اخراج آمریکا از منطقه ادای دِین ما به شهداست/ حضور حداکثری در انتخابات دفاع از دستاورد‌های شهیدان است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: قاتلان شهید سلیمانی در برخی کشور‌های اسلامی حضور دارند؛ لذا تا آمریکایی‌های قاتل را از منطقه بیرون نکنیم، بدهکار شهدا خواهیم ماند.
کد خبر: ۳۸۱۵۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶ - 28January 2020

آمریکایی‌ها را تا از منطقه بیرون نکنیم بدهکار شهدا خواهیم بود/ حضور حداکثری در انتخابات موجب دفاع از دستاورد‌های شهدا می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در حاشیه تشییع پیکر شهید گمنام دفاع مقدس که در نیروی دریایی ارتش برگزار شد، اظهار داشت: هرچه داریم از شهدا داریم؛ چون اقتدار این کشور به برکت خون شهداست.

وی ادامه داد: اگر شهدا نبودند، معلوم نبود که ایرانی وجود داشته باشد یا اگر بود مشخص نبود که در امنیت باشیم؛ به عبارت دیگر اگر شهدا نبودند، تضمینی وجود نداشت که امروز در اسارت بعثی‌ها و داعشی‌ها نباشیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش عنوان کرد: امروز اگر مردم در امنیت هستند، این را مدیون شهدا هستیم؛ چون شهدا نگذاشتند دشمن در برابر مردم کشورمان شاد شود. حال با این همه افتخاری که شهدا آفریدند، آیا ما در برابر آن‌ها رسالت و وظیفه‌ای نداریم؟

حجت‌الاسلام محمدحسنی افزود: شهدا نگذاشتند دشمن در برابر ملت ایران شاد شود و حالا نوبت ما است که نگذاریم دشمن، شاد شود که این را می‌توان با رفتن سر مزار شهدا به عنوان امام‌زادگان با فضیلت گرامی بداریم.

وی تصریح کرد: نسل جوان کشور انقلاب و دفاع مقدس را درک نکرده‌اند؛ لذا ما وظیفه داریم که درباره ایثارگری شهدا و رزمندگان بگوییم تا نسل جوان با رشادت‌های آن‌ها بیش از پیش آشنا شوند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه اظهار داشت: متأسفانه قاتلان شهید سلیمانی در برخی کشور‌های اسلامی حضور دارند؛ لذا تا آمریکایی‌های قاتل را از منطقه بیرون نکنیم، بدهکار شهدا خواهیم ماند و به رسالت خود عمل نکرده‌ایم.

حجت‌الاسلام محمدحسنی همچنین با اشاره به در پیش بودن انتخابات گفت: باید با حضور حداکثری پای صندوق‌های رای با شهدا پیمان ببندیم که با غیبت در انتخابات، دل دشمنان را شاد نخواهیم کرد؛ زیرا زمانی می‌توانیم از دستاوردهای شهدا دفاع کنیم که دولت و حکومتی قوی با پشتوانه رای حداکثری مردم تشکیل شده باشد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها