برگزاری مراسم بزرگداشت شهید «مصلی نژاد» در مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس فارس

مراسم بزرگداشت شهید عبدالرضا مصلی نژاد از شهدای شاخص هنرمند با حضور اقشار مختلف مردم و همرزمان شهید در مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس فارس برگزار شد.
کد خبر: ۳۸۱۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳ - 28January 2020

مراسم بزرگداشت شهید«مصلی نژاد» در مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس فارس برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز،  مراسم بزرگداشت شهید هنرمند «عبدالرضا مصلی نژاد» با حضور نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «لطف الله یدالهی» همرزم شهید و رییس نهاد رهبری در استان، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس و جمعی از خانواده های شهدا و رزمندگان شب گذشته در مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس فارس برگزار شد.

آیت الله لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به فضائل اخلاقی و معنویی شهید عبدالرضا مصلی نژاد پرداخت و گفت: شهدا چراغ های فروزان برای همه ما هستند تا با بهره گیری از خصوصیات های مختلف شهدا و با توجه به وصیت شهدا فعالیت های خود را انجام دهیم و در مقابل دشمنان ایستادگی و انها را از نقشه های شوم خود ناامید کنیم.

در ادامه سرهنگ پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با بیان اینکه ضروریت دارد با برگزاری مراسم های ویژه، یاد و خاطره شهدا را گرامی بداریم و دستاوردها و رشادت های رزمندگان و شهدا در دوران دفاع مقدس را به نسل های آینده منتقل کنیم تا بسیاری از مشکلات جامعه با بهره گیری از دستاوردها و تجربیات دفاع مقدس بر طرف شود.

شهید «عبدالرضا مصلی نژاد» در سال 1330 در شهرستان جهرم به دنیا آمد و در دوران دفاع مقدس پاسدار فیلمبردار افتخاری صدا و سیمای مرکز فارس بود که در مناطق عملیاتی جبهه غرب،کردستان، مهاباد و در عملیات های خیبر، کربلای 4 و کربلای 5 و آزادسازی خرمشهر حضور داشت.

وی در جبهه در حالی که فیلمبردار جنگی بود مسئولیت محور عملیاتی لشکر 33 المهدی (عج) را برعهده داشت. سرانجام وی در 24 دی سال 1365 در منطقه عملیاتی شلمچه به شهادت رسید.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها